معرفی عرصه های خدمت بسیج،پویش گلبرگ آفرینش بسیج دانش آموزی

از ویژه برنامه گلبرگ آفرینش تا سفیران مهر

سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور مجموعه برنامه هایی را باعنوان گلبرگ آفرینش با ۶ عنوان برنامه و با هدف ارائه الگوهای برتر به دختران ایران زمین، هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان دانش آموزی و جهاد تبیین در میان دانش آموزان تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۶۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور مجموعه برنامه هایی را باعنوان گلبرگ آفرینش با ۶ عنوان برنامه و با هدف ارائه الگوهای برتر به دختران ایران زمین، هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان دانش آموزی و جهاد تبیین در میان دانش آموزان در سال 1403 تدوین کرده است.

 اولین برنامه این سازمان برگزاری پویش نامه دختران ایران به رئیس جمهورم می باشد که این برنامه با همکاری و تعامل معاونت محترم امور زنان ریاست جمهوری انجام می شود که پس از جمع آوری تحت عنوان یک اثر و کتاب به رئیس محترم جمهوری ارائه می گردد، وی دومین برنامه را در حریم آستان نامید که طبق هماهنگی صورت گرفت با سازمان اوقاف که در آن دانش آموزان دختر با المان های مربوط به خادمی در بقاع متبرکه بویژه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) و دیگر امام زادگان خادم افتخاری می گردند.

سومین برنامه این سازمان را اکران سه فیلم سینمایی در مدارس دخترانه با عناوین اخت رضا، ایلیا و آپارتچی می باشد، برگزاری برنامه اردویی فرهنگی هنری دهکده پرنیان چهارمین برنامه این سازمان می باشد.

 پنجمین برنامه این سازمان را دختر سفیر مهر می باشد که در آن دانش آموزان دختر با حضور در برخی از سفارتخانه ها از سفیران کشور ها درخواست می کنند تا ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خواستار توقف حملات این رژیم به کودکان مظلوم غزه شوند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار