خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم پای کار نظام و انقلاب در میدان هستند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هیچکس نمی‌تواند نقش رسانه را انکار کند و خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم تمام و کمال پای کار نظام و انقلاب در میدان بوده و هستند.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۹۶
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم پای کار نظام و انقلاب در میدان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مجموعه خبری شهرستان چشم و گوش جامعه و انعکاس دهنده واقعیت‌ها و ترسیم کننده چشم اندازها در جامعه و بازوان توانمند مدیران برای ارائه خدمات دولت هستند.

وی با اشاره به اینکه نقش اصحاب رسانه بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: روز خبرنگار، روز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار معرفی شده و این یعنی ما باید منش، سیره و خط این شهید گرانقدر را ادامه دهیم، هرچند خبرنگاران همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند و نقش رسانه بر هیچکس پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به امیدآفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه شریف خبرنگاری افزود: یکی از رسالت‌های مهم امروز جامعه خبرنگاری تولید محتوای مناسب است که از خبرنگاران می‌خواهیم با توجه به منویات مقام معظم رهبری، در خصوص شعار سال، عفاف و حجاب و امیدآفرینی گام بردارند و روشنگری کنند و با تولید محتوای مناسب و انتشار آن در فضای مجازی باعث نا امیدی دشمن شوند.

وی خاطرنشان کرد: هیچکس نمی‌تواند نقش رسانه را انکار کند و خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم تمام و کمال پای کار نظام و انقلاب در میدان بوده و هستند.

مختاری افزود: اصحاب رسانه و خبر در جنگ نرم و خنثی کردن هجمه دشمنان بر ضد انقلاب، نقش مهم و اثرگذاری داشته و دارند.

وی گفت: دشمن با پخش و انتشار اخبار کذب علیه ایران اسلامی قصد دارد بین مردم و انقلاب فاصله بیندازد و مردم را نا امید کند و خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم می‌توانند با ارائه اخبار صحیح و پاسخ به شایعات باعث امیدبخشی به مردم و نشاط آفرینی در جامعه شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه در راستای نشان دادن پیشرفت‌ها و ایجاد امید بحث روایت اول در رسانه‌ها خیلی مهم است، ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند با روایتگری درست، کار را از دست دشمن خارج کنند و اجازه روایتگری دروغ را به دشمنان ندهند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در موضوع جوانی جمعیت و عفاف و حجاب ظرفیت‌های زیادی دارند که در این راستا می‌توانند اثر‌گذار باشند، گفت: مطالبه‌گری را به درستی انجام دادن موجب پیشرفت کار و موفقیت می‌شود و به این موضوع هم باید توجه شود.

مختاری خطاب به مدیران انقلابی و پای کار نظام و انقلاب گفت: توصیه می‌کنم که مسئولین و مدیران انقلابی و پای کار نظام و انقلاب از ظرفیت خبرنگاران در مجموعه خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار