خبرهای داغ:

اردوی تفریحی و آموزشی در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) از برپایی اردوی تفریحی و آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان همراه با برنامه های آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۵۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فصل تابستان، اردوی آموزشی و تفریحی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

سیدابوالقاسم سیادت از بسیجیان این پایگاه مقاومت در خصوص نحوه اجرای اردو در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوی یک روزه به امامزاده عبدالله از مناطق ییلاقی در سرخه به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه براساس هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده ویژه کودکان و نوجوانان با استقبال خوبی برگزار شد.

او با اشاره به برپایی برنامه های شاد و متنوع افزود: جواد عبداللهی فرمانده حوزه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) از روند انجام اردو سرکشی کرد و حلقه صالحین با موضوع اهمیت بسیج و خاطرات گویی برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به برپایی دیدار اعضای شورا با دهیاری امامزاده عبدالله بیان داشت: جلسه توجیهی، کلاس اسلحه شناسی و رزم شبانه ویژه بسیجیان در اردو امامزاده عبدالله نیز از دیگر برنامه ها بوده است.

سیادت خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه کوهنوردی و مسابقات تیراندازی همراه با اهدای جایزه به فرد برنده در مسابقه هوش برتر نیز اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار