خبرهای داغ:

بسیجیان سرخه از غار رودافشان دیدن کردند

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی اردوی تفریحی ویژه نوجوانان و جوانان از غار رودافشان در فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۶۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در محله پشت خندق سرخه از غار رودافشان بازدید کردند.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با فصل تابستان و در راستای اجرای برنامه های تابستانه اردوی تفریحی با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی از غار رودافشان در فیروزکوه انجام شد.

او افزود: این اردو باحضور ۲۴ نفر از فعالان فرهنگی کانون انتظار، جوانان هیئت ابوالفضل (ع)، پایگاه امام خمینی (ره) و مسجد ولی‌عصر (عج) سرخه برگزار و با برنامه‌های فرهنگی و ‌ورزشی همراه و شرکت کنندگان از غار رودافشان فیروزکوه بازدید کردند و با شگفتی‌های این پدیده طبیعی آشنا شدند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این برنامه با حمایت مالی خیران فرهنگی برپا و غلامرضا امینی، به عنوان راهنما در این اردو حضور داشت.

فیض ادامه داد: زیارت امامزاده اسماعیل (ع)، شرکت در نماز جماعت و حضور در منطقه گردشگری گدوک از دیگر بخش های این برنامه اردویی بود.

گفتنی است گروه سرود آسمان همزمان با برپایی دومین جشنواره «سرود فجر بسیج» مرحله استانی، جهت اجرا در باغ موزه دفاع مقدس حاضر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار