خبرهای داغ:

از ترویج فرهنگ کتابخوانی تا اجرای برنامه های فرهنگ در سرخه

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از اجرای طرح کتابخوانی ویژه نوجوانان و برپایی برنامه های فرهنگی ویژه دختران خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۰۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی 4، خواهران جهادگر حضور پرشوری در صحنه داشته و اقدامات جهادی با یاری خیرین و بانیان انجام می شود.

زهرا ادهم عضو از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری و روضه خوانی حسینی هرروز با حضور خواهران در پایگاه برگزار و آماده سازی و پخت آش برای عزاداران امام حسین (ع) توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت در پایگاه انجام شد.

او افزود: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ عمومی بویژه کتابخوانی نقش مؤثری دارد. در این راستا دورهمی و کتابخوانی نوجوانان گروه جهاد فرهنگی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به برپایی طرح تابستانه بوستان سلامت در محله شهرک امام سرخه گفت: بوستان سلامت بصورت هفتگی همراه با اقامه نماز جماعت در بروستان معلم برپا و در این هفته رزق های معنوی ویژه نوجوانان و جوانان شرکت کننده در بوستان سلامت توسط گروه جهاد فرهنگی شهید ابراهیم هادی تهیه و به آن ها اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار