خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان استان لرستان؛

برگزاری نشست تخصصی گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان لرستان

برگزاری نشست تخصصی گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان لرستان
نشست تخصصی گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان لرستان به همت بسیج جامعه زنان استان لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۲۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، نشست تخصصی گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان لرستان به همت بسیج جامعه زنان استان لرستان برگزارشد.برگزاری نشست تخصصی گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان لرستان

در حاشیه این نشست مریم سپهوند دبیر این مجمع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان گفت: این نشست با موضوع بررسی نظام مسائل و ایجاد فهم مشترک برگزار شد.

وی اظهار داشت: روسا ونائب رئیس کارگروه های متناظر شهرستانی در این نشست حضور یافتند و نکات و نظرات خود را با توجه به موضوع ارائه دادند.

سپهوند پیگیری و مطالبه گری طرح های سال گذشته از ادارات،  بروزرسانی اعضای کارگروه ها و سازماندهی در سامانه ناب و بررسی مجدد مسائل و تدوین راهکارها  را بعنوان مصوبات اولیه عنوان کرد.

برگزاری نشست تخصصی گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان لرستان

دبیرنشست تخصصی گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان لرستان تهیه مسائل بر اساس ماموریت ها، برنامه ها و سیاست های کلی مقام معظم رهبری مرتبط با هر سازمان از دیگر مصوبات این نشست خواند.

سپهوند با بیان اینکه هر طرح یک‌رده قشری جهت مطالبه گری باید مشخص شود ابراز داشت: تشکیل کمیته های تخصصی وبارگزاری محتوا در کانال مجمع بسیجیان لرستان یکی ار دیگر مصوباتی بود که در نشست تخصصی گروه زنان و خانواده مجمع بسیجیان استان بیان شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار