خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

رژیم صهیونیستی بقای خود را در ترور شخصیت‌های مهم و کلیدی می‌داند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: رژیم صهیونیستی بقای خود را در ترور شخصیت‌های مهم و کلیدی می‌داند؛ در حالی که با شهادت این افراد جبهه مقاومت نه تنها متزلزل نمی‌شود بلکه قوام و دوام آن افزون می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۳۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
رژیم صهیونیستی بقای خود را در ترور شخصیت‌های مهم و کلیدی می‌داند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع مسئولین معاونت‌های تخصصی سپاه انصار الحسین(ع) و کارکنان سپاه ناحیه رزن ضمن تسلیت از دست دادن سرهنگ علی جعفری از پاسداران فعال و پویای شهرستان رزن اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل حال حاضر کشور مسئله شهادت مجاهد عزیز و بزرگوار جبهه مقاومت شهید هنیه است که همه ما را متاثر کرد و ما برای از دست دادن این شهید بزرگوار بسیار تأسف خوردیم چراکه ایشان از جمله مجاهدین بسیار تاثیرگذار جبهه مقاومت و از فعالان عرصه مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بار دیگر با جنایاتی که مرتکب شد ماهیت رذل و وحشی خود را به نمایش گذاشت چراکه صهیونیستی بقای خود را با ترور شخصیت‌های اثرگذار و مبارز جبهه مقاومت می‌داند و در کمتر از یک دهه اخیر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر را با عملیات‌های مختلف حذف فیزیکی کرده که از میان آنها تعداد ۲۵۰ نفر از فرماندهان و دانشمندان و شخصیت‌های رده بالای جهان اسلام از جمله سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و ... بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: رژیم صهیونیستی بقای خود را در ترور قرار داده و در دانشگاه‌های خود تدریس ترور انجام می‌دهد و با اقدامات ناجوانمردانه نسبت به شخصیت‌های مهم و کلیدی از جمله شهید هنیه اقدام می‌کند؛ این در حالی است که با شهادت این افراد جبهه مقاومت نه تنها متزلزل نمی‌شود بلکه بیش از پیش رونق گرفته و قوام و دوام آن افزون می‌شود.

وی در ادامه به لزوم همراهی و همدلی مردم با رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: ما همه مکلف هستیم نسبت به حمایت و پشتیبانی از رئیس جمهور منتخب در راستای خدمت به مردم و نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و برای رفع مشکلات و کمک به دولت جدید با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله بسیج اقدام کنیم و یاریگر دولت جدید در راستای رسیدگی به مشکلات مردم و آسیب های موجود در کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار