رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

آزادی مردم فلسطین‌ نزدیک است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: آمریکا در حال فروپاشی است و تمدن غرب به پایان خود رسیده و اسلام در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است و پیش‌قراول این حرکت و انقلاب بزرگ، مردم و ملت بزرگ ایران هستند.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۳۸
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار غلامرضا سلیمانی بعدازظهر امروز در بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر اظهار کرد: مازندرانی‌ها در همه دوران قبل و بعد از انقلاب و دوران‌ مشروطیت و پیروزی انقلاب خوش درخشیدند و مایه مباهات هستند.
 

وی افزود: مازندران در طول هشت سال دفاع مقدس با غیورمردان لشکر ۲۵ کربلا خوش درخشید و افتخارآفرینی کردند.
 
به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تیپ کربلا مازندران در طول دفاع مقدس افتخارات بزرگی را رقم زد و غیورمردان‌ مازندرانی، پرچم سبز حرم امام رضا (ع) را در عملیات والفجر هشت بر فراز گنبد مسجد فاو به اهتزاز درآوردند.
 
سلیمانی گفت: افتخارات مردم‌ مازندران بسیار فراوان و گسترده است که نمونه بارز آن بعد از هشت سال دفاع مقدس، حضور در جبهه مقاومت و دفاع از حرم به عنوان‌ مدافعان حرم است.
 
وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم مازندران افتخارآفرینان خان‌طومان هستند که این افتخارآفرینی همچنان ادامه دارد.
 
این مسئول ادامه داد: برگزاری این یادواره فاخر و برنامه فرهنگی را در روستای کیاسر بهشهر برنامه‌ای در جهت تحقق و اجرای گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و فرهنگی است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتفاقات و کشتار مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین گفت: امروز شاهدیم که مردم در فلسطین، غزه، کرانه باختری و جنوب لبنان در معرض حملات ددمنشان عالم و رژیم جعلی صهیونیست هستند.
 
سلیمانی گفت: امروز رسالت‌ ما این است که این‌ نهضت، مقاومت و انقلاب اسلامی باشکوه را ادامه دهیم که آزادی مردم فلسطین‌ نزدیک است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: بعد از شهادت اسماعیل هنیه، محمدسنوار به عنوان فرمانده حماس انتخاب شد که گفت داستان فلسطین از دو حال خارج نیست یا رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت و یا کربلا اتفاق خواهد افتاد.
 
سلیمانی افزود: باید افتخار کنیم که ایران در طول ۴۵ سال گذشته در اردوگاه امام‌حسین (ع) ایستاد و این فرهنگ را انتقال و انتشار داد و امروز جبهه‌های مقاومتی که شکل گرفته و افتخارات جهان اسلام، همه و همه، طلیعه کار است.
 
وی گفت: آمریکا در حال فروپاشی است و تمدن غرب به پایان خود رسیده و اسلام در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است و پیش‌قراول این حرکت و انقلاب بزرگ، مردم و ملت بزرگ ایران هستند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: تمدن غرب به پایان خود رسیده و به فرموده رهبری دوران جدیدی در تاریخ شروع شده است انتقال قدرت از غرب به شرق در حال انجام است و این انتقال قدرت با محوریت انقلاب اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد و شاهد دوره جدید تمدنی خواهیم بود و تمدن نوین اسلامی جوانه خواهد زد و رشد خواهد کرد و همه بشریت از این‌ میوه و آگاهی‌بخشی بهره مند خواهند شد.
 
وی گفت: به‌زودی خبرهای خوب و نصرت‌های فراوانی را خواهید شنید و خواهید دید و فتح و پیروزی بسیار نزدیک است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار