خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان ازنا در آیین تجلیل از خبرنگاران،

سواد رسانه ای مهم تر از رسانه است

سواد رسانه ای مهم تر از رسانه  است
فرمانده شهرستان سپاه ازنا در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: در جنگ روایت ها و تغییر هویت ها به تقابل اسلام و کفر درگیر جنگ تمام عیار ادراکی هستیم و سواد رسانه ای مهم تر از رسانه است.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

مرتضی شیخی فرمانده سپاه شهرستان ازنا درآیین تجلیل  از خبرنگاران گفت: با توجه به جنگ شناختی و جنگ روایتی غرب و  جنایات غرب در جریان کودک کشی در غزه و سایر نقاط دنیا نقش آفرینی خبرنگاران را در این جنگ نابرابر مهم و تاثیرگذاراست.

سواد رسانه ای مهم تر از رسانه  است

وی سواد رسانه ای را مهم تر از رسانه  خواند و افزود: در جنگ روایت ها و تغییر هویت ها به تقابل اسلام و کفر درگیر جنگ تمام عیار ادراکی هستیم که بدنبال شکاف ذهنی، انحراف فکری و القای ناامیدی است لذا سواد رسانه ای خیلی مهم است.

سرهنگ  شیخی با این بیان که خبرنگاران امروز باید به مباحث مهمی همچون سبک زندگی، مبانی اخلاقی و امید آفرینی و امید بخشی بیشتر توجه کنند گفت: خبرنگاران  پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و در راستای انعکاس مطالبات حقه ی مردم باید نقش آفرینی کنند.

سواد رسانه ای مهم تر از رسانه  است

حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درتجلیل  از خبرنگاران  صداقت را اعلی درجه یک شخص خبرنگار دانست و افزود:  اگر صداقت در خبر و تحلیل نباشد خبرنگار را از حیطه صداقت خارج میکند.

حجت الاسلام رجبی امانت داری را از دیگر ویژگی ها و ملزومات لازم خبرنگاران دانست  تصریح کرد:  با توجه به جنگ ادراکی در جامعه امروز، آنها را در خط مقدم این جنگ دانست.

سواد رسانه ای مهم تر از رسانه  است

وی بر تمرکز خبرنگاران  بر روی دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید داشت: اهمیت جهاد تبیین، در گرو قلم خبرنگاران است و آنها می توانند روایتگران صادقی در این زمینه باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار