خبرهای داغ:

از برپایی نذر فرهنگی تا اهدای کمک های جهادی در سرخه

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) از برپایی پویش نذر فرهنگی در حاشیه رزمایش دفاع از مقر ویژه خواهران بسیجی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۲۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برپایی رزمایش جهادگران فرهنگی 4، پویش نذر فرهنگی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برپا شد.

راضیه شهادت از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با رزمایش جهادی و در راستای برپایی رزمایش دفاع از مقر، آموزش رایگان (نذر فرهنگی) برش و دوخت دامن شلواری با حضور اکرم ارادتی از بانوان کارآفرین و جهادی در جمع اعضای گردان کوثر و اعضای شورا در پایگاه آمنه (س) برگزار شد.

او افزود: همچنین ویژه برنامه شامگاه یاد یاران و دفاع از مقر با حضور اعضای شورا و عملیات، همراه با نشست بصیرتی با محوریت تسریع در امور ازدواج جوانان و حفظ حیا و عفت آن ها برگزار و در پایان نماز جماعت مغرب و عشا اقامه شد.

گفتنی است در راستای این رزمایش جهادی و در غالب طرح فدک، دو عدد بوفه به دو کارگاه حوله بافی به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه با یاری خیرین و همت گروه جهادی شهیده رودباری این حوزه مقاومت اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار