پیام تقدیر بسیج ورزشکاران از کاروان ایران در المپیک 2024

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی از تمام ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک 2024 پاریس و زحمات آنان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۵۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، کاروان ورزشی ایران با نام خادم الرضا به کار خود در المپیک 2024 پاریس پایان داد.

به همین مناسبت سازمان بسیج ورزشکاران از نمایندگان ایران در این رقابت ها با صدور پیامی تقدیر بعمل آورد.

در این پیام آمده است:

پیام تقدیر بسیج ورزشکاران از کاروان ایران در المپیک 2024

ورزشکاران و نمایندگان شایسته ایران اسلامی در رقابت های المپیک 2024 پاریس

چهار سال زحمت شبانه روزی شما امروز پایان یافت و تمام تلاش خود را به کار بستید تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پاریس به اهتزاز درآورید. برخی از شما موفق به کسب مدال شدید و تعدادی نیز علی رغم تلاش و غیرت خود در کسب مدال ناکام ماندید، اما همه شما فرزندان این خاک و آب هستید و به شما افتخار می‌کنیم و قدردان شما هستیم.

در این المپیک صحنه های زیبایی رقم خورد، از برافراشته شدن پرچم مقدس ایران در رودخانه سن و گره خوردن آن در کنار پرچم فلسطین تا بوسه بر پرچم و حرکات پهلوانی و اهدای مدال به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)؛ همچنین نام زیبای کاروان شما که به امام رضا علیه السلام گره خورده بود بسیار دلچسب و شیرین بود.

در این المپیک همچنین بانوان ایرانی بسیار خوش درخشیدند و تاریخ سازی کردند تا پاسخ محکمی باشد بر سخنانی که زن ایرانی را قربانی منافع خود می کردند.

دو فدراسیون کشتی و تکواندو نیز نشان داد اگر مسئولیت را به متخصصین امر بسپاریم انتظار مدال آوری بسیار بالا خواهد رفت.

جا دارد از خانواده شما ورزشکاران عزیز نیز تشکر کنیم که دوری شما را تحمل کردند تا شما برای ایران افتخارآفرینی کنید، کاری که خانواده های شهدا پیش از این انجام دادند و با دل کندن از فرزندان خود، خاک و آب و شرف و ناموس وطن را حفظ کردند.

در پایان ضمن تبریک به تمام ورزشکاران ایران، کادرفنی و مسئولان امر، باید یادآوری کنیم از امروز 4 سال وقت داریم تا مقتدرانه در المپیک لس آنجلس حاضر شویم و رنگ مدال های خود را درخشان تر کنیم.

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه شما عزیزان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار