خبرهای داغ:
سرهنگ کریم‌پور:

خبرگزاری بسیج یک مرجع معتبر اطلاع رسانی در سطح استان همدان است

همدان-مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: خبرگزاری بسیج با کمترین امکانات به عنوان یک مرجع معتبر اطلاع رسانی در سطح استان فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۵۲
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷

خبرگزاری بسیج یک مرجع معتبر اطلاع رسانی در سطح استان همدان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی‌اکبر کریمپور در آئین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان همدان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه(س) با بیان اینکه ما یک سایت و ۲۶ کانال خبرگزاری بسیج داریم، اظهار کرد: سایت خبرگزاری بسیج از سال ۹۳ راه‌اندازی شده که طی این مدت حدود ۵۰ هزار خبر از حوزه‌های مختلف در این خبرگزاری بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۹ خبرگزاری بسیج فعالیت خود را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شروع کرد، افزود: از اسفندماه سال ۱۴۰۲ هر شهرستان‌ یک کانال در فضای مجازی راه‌اندازی کرد که در مجموع ۱۳ کانال با ۴۰ هزار مخاطب داریم.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ پست در کانال‌های بسیج بارگذاری می‌شود، ادامه داد: ۱۳ کانال هم در روبیکا فعال شده که حدود ۱۰ هزار مخاطب دارد.

وی با بیان اینکه طی 10 سال اخیر حدود ۳۰ هزار خبر از سپاه و بسیج در رسانه‌های رسمی درج شده است، عنوان کرد: خبرگزاری بسیج ۱۰۰ نفر خبرنگار افتخاری دارد که اخبار همه رده‌ها و اقشار بسیج را پوشش می‌دهند.

کریمپور با تأکید بر اینکه خبرنگاران بسیج افتخاری فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: به جرأت می‌توان گفت خبرگزاری بسیج با کمترین امکانات به عنوان یک مرجع معتبر اطلاع رسانی در سطح استان است.

خبرگزاری بسیج یک مرجع معتبر اطلاع رسانی در سطح استان همدان است

* خبرگزاری بسیج در معرفی بسیجیان نمونه و الگو در جامعه عملکرد مناسبی دارد

سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان نیز در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) و شهادت مظلومانه زنان و کودکان بی‌گناه در غزه که به دست خبیث‌ترین انسان‌ها به خاک و خون کشیده شدند و تبریک روز خبرنگار به تلاشگران این عرصه به ویژه خبرنگاران خبرگزاری بسیج اظهار کرد: خبرنگاران بسیج با دغدغه‌مندی و بدون هیچ چشم داشتی همواره همراه مجموعه سپاه و بسیج بودند تا در جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، گام بر‌داشته‌اند.

مریم صابری یگانه افزود: امروز با تلاش خبرنگاران بسیج و با نگاه متفاومتی که در بحث اطلاع‌رسانی و خبررسانی دارند، شاهد بازتاب خوب اقدامات سپاه و خدمات‌رسانی سبزقامتان و بسیجیان به صورت گسترده هستیم.

وی ادامه داد: این خبرگزاری در معرفی بسیجیان نمونه و معرفی الگو در جامعه عملکرد مناسبی داشته است به گونه‌ای که اخیراً نیز این امر در قالب «مثبت سوژه» به صورت جامع انجام شد.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان با بیان اینکه در اطلاع‌رسانی عملکردهای دیگر مجموعه‌ها و همچنین مطالبه‌گری از مسئولین نیز اقدامات خوبی داشتیم که بازخورد آن در کانال استانی بسیج منتشر شده است، افزود: امروز با تلاش خالصانه و صادقانه خبرنگاران، خبرگزاری بسیج یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین خبرگزاری‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران بسیج جهادی برای رفع مشکلات مردم پای کار هستند، گفت: به همت خبرنگاران بسیج استان و روابط عمومی‌های نواحی ۵ هزار خبر طی سال ۱۴۰۲ در خبرگزاری بسیج استان همدان منتشر شد.

صابری یگانه عنوان کرد: زحمات خبرنگاران م نتیجه‌بخش بوده و همواره در ارزیابی‌های سالانه خبرگزاری بسیج کشور، استان همدان جزء رتبه‌های برتر قرار داشته و امسال نیز به عنوان خبرگزاری فعال و جهادی در همایش مدار امید معرفی شدیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار