سردار اکبری:

خبرنگار با ایمان حق شناس، حق بین و حق گو است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: خبرنگار با ایمان حق را می شناسد، حق را می بیند و حق را می گوید.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۷۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار و تجلیل از زحمات اصحاب رسانه ، همایش مدار امید در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار و از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه ای و مدیران روابط عمومی بسیج تجلیل بعمل آمد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این همایش با گرامیداشت مقام والای شهدای رسانه و شهدای انقلاب و تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی گفت: هر روز روزِ خبرنگار است. خبرنگاری یک شغل نیست؛ بلکه عشق است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تجلیل  از رشادت های و ایثارگری های خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در عرصه های مختلف اظهار کرد: خبرنگار متعهد باید منعکس کننده وقایع روز مانند جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام زنان و کودکان و مردم بیگناه باشد.

سردار اکبری خبرنگاران را به دو گروه با وجدان و با ایمان تقسیم کرد و افزود: خبرنگار باوجدان تاریخ را درست می نویسد و از تحریف آن جلوگیری می کند و فرقی ندارد مسلمان باشد یا غیرمسلمان ولی خبرنگار با ایمان فراتر از یک خبرنگار باوجدان است. او حق را می شناسد، حق را می بیند و حق را می گوید.

وی تصریح کرد: خبرنگاران با ایمان را فراز ونشیب های مختلف تاریخ انقلاب دیده ایم . کار این خبرنگاران مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پایان سخنان خود بار دیگر از زحمات و تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه و صدا و سیما در انعکاس اخبار فعالیت ها و رویدادهای سپاه و بسیج استان و تعامل با روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تشکر کرد.

تجلیل از خانواده شهدای رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری، تکریم اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج و مدیران روابط عمومی در پایان این همایش برگزار شد.

گفتنی است؛ پخش فتوکلیپی از عملکرد رسانه های استان چهارمحال و بختیاری با موضوع انعکاس اخبار سپاه و بسیج و نماهنگ هایی با مضمون جهاد تبیین از دیگر برنامه های همایش مدار امید در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار