خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا:

مرحله مقدماتی طرح یاوران ولایت آذربایجان شرقی در حال برگزاری است

تبریز- مسئول بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا از برگزاری مرحله مقدماتی طرح یاوران ولایت به صورت جوار ناحیه محور و با میزبانی شش ناحیه سپاه شهرستان ها، اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در شش مرحله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۷۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی نجفقلی زاده سرایی هدف از برگزاری این دوره را کادر سازی و ایجاد شور و نشاط و آشنایی دانش آموزان با اهداف بسیج، نحوه و راهکارهای جذب دانش آموزان در بسيج دانش آموزی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر محاسن این دوره سخنرانی یک و نیم دقیقه ای توسط دانش آموزان با موضوع بازگشایی مدارس برای دانش آموزان و ایجاد انگیزه و آشنا کردن آن ها با مکتب و خدمات بسیج به عنوان فرمانده واحد بود.

حجت الاسلام سرایی از فرماندهان سپاه، مدیران آموزش و پرورش و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی شهرستان های مراغه ،ناحیه 4 بسیج دانش آموزی  غدیر تبریز، میانه، اهر، مرند و سراب که به عنوان میزبان شهرستان ها و نواحی جوار بودند قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در این دوره که در شهرهای تبریز، میانه، مراغه، اهر و مرند برگزار شده و در سراب هم اکنون در حال برگزاری است یکهزار و 200 دانش آموز دختر و پسر شرکت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار