خبرهای داغ:

از پخت نان تا برپایی زیارت عاشورا در روستای اروانه

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) اروانه از برپایی مراسم پرفیض زیارت عاشورا و اقدامات جهادی در آستانه بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای ارواننه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۵۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در طلیعه برگزاری بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای اروانه، مراسم پرفیض زیارت عاشورا در گلزار شهدای روستای اروانه در شهرستان سرخه در جوار قبور پاک شهیدان در روستا برگزار شد.

صنم طاهری از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) اروانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای اروانه پنج شنبه 25 مرداد ماه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) برادران و قرارگاه فرهنگی در روستا برگزار و و در آستانه این رویداد، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا به همت قرارگاه فرهنگی بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای اروانه و دو لاله خوشنام به‌ پرچمداری شهید محمد تقی داودی برگزار شد.

او افزود: اجرای گروه نمایشی صاحب اللواء با عنوان (تنهای بی سر)، روایتی از زندگی (شهید محسن حججی) در حاشیه این یادواره در گلزار شهدای روستای اروانه همراه با برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برپا می شود.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) اروانه ادامه داد: در این راستا باهدف پذیرایی از شرکت کنندگان در این یادواره، پخت نان و چیدن و خشک کردن زردآلو توسط گروه جهادی وخادم الشهدای پایگاه نرجس خاتون (س) روستای اروانه انجام شد.

طاهری خاطرنشان کرد: همزمان با فصل تابستان، کلاس های تابستانه نوجوانه ها در رده کودکان و نوجوانان با استقبال خوبی برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار