خبرهای داغ:
با حضور سردار سلیمانی برگزار شد:

رونمایی از «مثل ابراهیم»؛ پوستر دومین آیین تکریم فعالان مسجددر روز جهانی مسجد

آئین رونمایی از دومین آیین تکریم فعالان مسجددر روز جهانی مسجد (مثل ابراهیم) در شیراز با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین رونمایی از دومین آیین تکریم فعالان مسجددر روز جهانی مسجد(مثل ابراهیم) در شیراز با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، فرمانده سپاه فجر،‌ نمایند ولی فقیه در سپاه فجر، شهردار شیراز و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

سردار سلیمانی در این‌مراسم، ضمن گرامیداشت ۳۰‌مرداد ماه به عنوان روز ملی مسجد، از تجلیل از فعالان مساجد در کشور خبر داد و گفت: مسجد فقط عبادتگاه نیست، باید همه توان خود را برای کارکرد خدمت به مردم آماده کند.

وی گفت: مسجد با حضور مردم باید کارکردهای متنوع و مختلف ارائه کند و در حال حاضر بیش از ۳۰هزار‌مسجد این برنامه را در دستور کار قرار داده‌اند.

به گفته وی، ۳۰مرداددرمسجدمقدس جمکران دومین آیین ملی تکریم فعالان مسجد در روز جهانی مسجد «مثل ابراهیم» برگزارمی‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در این برنامه، ما میزبان امامان جماعات و جمعه، خادمین، هیئت امناء، فرماندهان پایگاه‌ها، مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد، خیرین، واقفین و اثرگزاران حوزه مسجد هستیم و به صورت کشوری از این عزیزان تقدیر می‌شود.

سردار سلیمانی، استان فارس را پیشتاز در این عرصه دانست که در۳۳۰نقطه (مسجد) همزمان با برنامه مرکزی برنامه‌های خوبی پیش‌بینی و اجرا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار