خبرهای داغ:
مسجد الگو/

مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شیراز، مسجدی با برنامه‌های متنوع و جذب بالای نوجوانان +فیلم

مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در بلوار نصر شیراز و ناحیه احمدبن موسی (ع) قرار دارد که با برنامه‌های متنوع، توانسته در جذب نوجوانان و جوانان برجسته شود.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۹۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

میثم غلامی فرمانده پایگاه شهدای توحید از حوزه امام حسن مجتبی(ع) ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، فعالیت‌های تربیتی بخصوص در حوزه نوجوان و جوان را از مهمترین فعالیت‌های این پایگاه دانست و اظهار داشت: تعریف بسترهای مختلف در این امر، جذب نیرو با حضور د رمدارس در مقاطع مختلف، از جمله دیگر فعالیت‌های این پایگاه است که امروز بیش از یکصد نفر از فعالان مسجد و پایگاه، از افرادی هستند که طول سال از این طریق جذب شده‌اند.

وی با بیان اینکه بسترهای مختلف برای فعالیت‌های تربیتی تعریف کردیم و افراد برای رسیدن به تراز انقلاب برای ما اهمیت دارند، تصریح کرد: تعریف برنامه‌های اردویی با مسئولیت همه افراد حاضر نوجوان و جوان، از جمله پیش‌بینی‌های این پایگاه برای جذب نوجوانان است.

حجت‌الاسلام محمدحسن موسوی روحانی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) هم در مورد فعالیت‌های پایگاه بسیج در این مسجد اظهار داشت: پایگاه بسیج خواهران و برادران و کانون فرهنگی، هیئت امنا، همه و همه با اتحاد مشغول کار هستند و فعالیت‌های جهادی چه در زمان کرونا، و چه اکنون در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با برنامه‌های متنوعی که در این مسجد وجود دارد، نوجوانان و جوانان هم جذب مسجد و هم جذب پایگاه مقاومت می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار