خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه:

شهدا تفکر امام حسینی داشتند/ شهدای ما نگاه حق بین و حق طلب داشتند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: شهدا تفکر امام حسینی داشتند و الگوی آنها سید الشهدا(ع) بود و بدون چشمداشت برای حفظ خاک و وطن رفتند.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۹۵
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

شهدا تفکر امام حسینی داشتند/ شهدای ما نگاه حق بین و حق طلب داشتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم آبروی محله یادبود شهید «وجیه الله یوسفی دلاور» با حضور فرمانده سپاه ناحیه بهار، اعضای شورای صالح آباد و خانواده معظم شهید وجیه الله یوسفی دلاور به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه(س) حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد در منزل شهید برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در این مراسم با تسلیت ایام محرم و صفر در آستانه نزدیک شدن به واقعه اربعین به حدیثی از نبی اکرم(ص) در مورد فضایل امام حسین(ع) مبنی بر اینکه «حُسَینٌ مِنّی و اَنا مِن حسین» اشاره و اظهار کرد: حرکت امام حسین (ع) نشأت گرفته از حرکت پیامبر(ص) بود و این شهدا و خاصه شهید یوسفی به واقع این حدیث را معنی کردند.

سرهنگ مهدی هندی ورکانه اظهار کرد: همانگونه که حضرت سید الشهدا (ع) با دادن جان شیرین خود و ۷۲ تن از یارانش، اسلام را زنده نگه داشت، جمهوری اسلامی ما نیز در مقابل نمرود، فرعون، یزید و هیتلر زمان اقامه حق می‌کند، و شهدایی به پا می‌خیزند و در مقابل دیکتاتور و ظالم زمانه ایستادگی می‌کنند و به مقام عالی شهادت می‌رسند.

وی تصریح کرد: شهدای ما اقامه حق کردند و نگاه حق بین و حق طلب داشتند و حق را باطل نکردند و جان شیرینشان را دادند و با تفکر بر گرفته از سید شهدا (ع) در انتخاب مسیر شک و تردید نداشتند، امروز مشاهده می‌کنیم که فرعون و یزید زمان با سگ دست‌آموز رژیم کودک کش صهیونیستی، با کشتار کودکان بی‌گناه و خردسالان و بی پناهان، سالخوردگان به بهانه ۷ اکتبر به نام دفاع از خود بزرگترین فجایع انسانی را مرتکب می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: شهدا تفکر امام حسینی داشتند و الگوی آنها سید الشهدا(ع) بود و بدون چشمداشت برای حفظ خاک و وطن رفتند و همه چیزشان را دادند و یک وجب از خاک ایران را ندادند.

وی با بیان اینکه ما مدیون مادران شهدا هستیم و باید امروز الگوی ما هم شهدا باشند، گفت: شهدا و حضرت سید الشهدا(ع) از ما می‌خواهند راهشان را ادامه دهیم و اقامه امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

هندی‌ورکانه عنوان کرد: درس امروز ما این باشد که کمتر ناشکری کنیم و قدر داشته‌های خود را بدانیم و برای مردم مظلوم فلسطین دعا کنیم.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و شهر صالح آباد از مادر شهید یوسفی دلاور تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار