حجت الاسلام علیزاده:

امروز اعتبار رسانه های دنیا در بازتاب دادن خبر اربعین است / فقیر و غنی بودن در سفر اربعین بی معناست

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: آنقدر جریان اربعین عظمت و شکوه دارد که هیچ رسانه ای در دنیا قادر به انکار آن نیست.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۱۱
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلین علیزاده در جلسه شورای نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد جریان اربعین گفت: اربعین امام حسین(ع) به منزله کشتی نوح است که تمام بشریت و تمام عالم را نجات خواهد داد و دستگیری خواهد کرد.

 

وی با تاکید بر عظمت جریان اربعین بیان داشت: کجای عالم چنین پدیده ای را سراغ داریم؟  یکی از ویژگی های منحصر به فرد جریان اربعین این است که خودش از دل خودش هزینه خود را تامین می‌کند. جریان اربعین یک حرکت واقعا مردمی است و فارغ از اسم عنوان ها همه را در می‌گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ افزود: از ویژگی های دیگر این جریان عظیم این است که تنها پدیده‌ای می‌باشد که وقتی افراد در آن قرار می‌گیرند دیگر شانیت‌های قبلی، مقام و منصب‌ها، وزیر و وکیل بودن‌ها و فقیر و غنی بودن در آن هیچ معنایی ندارد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به نقش رسانه در فراگیری جریان اربعین گفت: ما در این حوزه کم می‌گذاریم و البته اینجا نیز خود اربعین خلاها را پر می‌کند.

وی افزود: امروز به جرات باید بگوییم خود جریان اربعین نه فقط یک رسانه در تراز جهانی منحصر به فرد است، بلکه تولید محتوا می‌کند برای تمام رسانه های بزرگ دنیا.

وی تصریح کرد: آنقدر این جریان عضمت دارد که اگر چه خلاف میل رسان‌های وابسته به قدرت در دنیا باشد اما همان رسانه‌ها نیز مجبور هستند این جریان عظیم را بازتاب کنند، چرا که اعتبار آنها در صورت بایکوت و انکار جریان اربعین زیر سوال خواهد رفت.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به نقش امام حسین(ع) و شهادت ایشان در هدایت بشریت و اهمیت ادامه این مسیر توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) گفت: شهادت امام حسین به منزله یک چشمه حیات و نجات بشریت است که ایجاد شده است اما این چشمه باید جریان پیدا کند، حضرت زینب (س) و حرکت بعد از شهادت اباعبدالله الحسین(ع) جریان زندگی بخش این چشمه است. جریان اربعین چشمه نجات حرکت امام حسین را در عالم گسترش می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار