معاون فرهنگی هنری سپاه استان خبرداد:

اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی ویژه اربعین حسینی 1403 خبرداد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۲۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا سلیمانی در گفت گو با خبرنگار ما گفت: پویش بین المللی طریق الاقصی ویژه اربعین حسینی ۱۴۰۳ است که با روایتگری از حضور حماسی مردم در میعادگاه تمدن ساز و با شکوه اربعین حسینی در قالب های مختلف تولیدمحتوا از تاریخ22 مرداد ماه الی 7 شهریور ماه 1403  با شعار و هشتگ محوری:# کربلا – طریق‏-الاقصی ،  برگزار می شود.

وی به محورهای پویش اشاره کرد و گفت: روایت شکوه شور و شعور حسینی از محله ها برای تشرف به پیاده روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائران، تصویرگری از حال و هوای بدرقه کنندگان و جاماندگان نخستین محور این پویش است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: روایت خدمت‌رسانی عاشقانه به زائرین توسط خادمین در مواکب مستقر در ایران و عراق دومین محور پویش بین المللی طریق الاقصی می باشد.

وی گفت: روایت شکوه حضور و وحدت ادیان و مذاهب حاضر در پیاده روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائرین خارجی سومین محور این پویش به شمار می رود.

سلیمانی افزود: روایت انزجار از رژیم نامشروع صهیونسیتی با مصاحبه و ضبط تصاویر از زائرین در پیاده روی اربعین حسینی آخرین محور پویش بین المللی طریق الاقصی است.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان  چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: قالب های این پویش به صورت کلیپ ١٠٠ ثانیه ای با فرمت mp4 با حجم حداکثر ۳۰ مگابایت باشد و آثار تولید شده "به صورت افقی" با دوربین های تلفن همراه ضبط و ارسال شود ؛ همچنین آثار ارسالی  بایستی دارای سناریو (شروع ، پایان)و متن مناسب باشد.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: شرکت کنندگان در پویش می‌بایست کلیپ‌های تولید شده را به همراه (نام و نام خانوادگی، محور پویش، نام شهرستان و شماره تماس)به نشانی @barfarazeaseman در پیام رسان ایتا و روبیکا ارسال نمایند.

سلیمانی افزود: فیلم های منتخب پس از داوری در شهرستان، استان و مرحله کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است جوایز این پویش به ارزش جمعی 2میلیارد ریال خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار