رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل:

۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه کشاورزی در اردبیل افتتاح می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در هفته دولت سال جاری بیش از ۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در اردبیل به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۶۲۱۷۷۸
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه کشاورزی در اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، نوبخت اژدری ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونین جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه آب و خاک، امور عشایر، دام و طیور، شرکت شهرک‌های کشاورزی، صنایع کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای بیش از ۲ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود و یک هزار و ۸۰۳ نفر خانوار از این پروژه‌ها بهره مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه از بین این طرح‌ها ۳ طرح در حوزه آب و خاک با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۹۰ نفر به صورت مستقیم است، تصریح کرد: در حوزه امور عشایر نیز یک طرح با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، دو طرح در حوزه تولیدات دامی با اعتبار دو هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۳۳ نفر، ۱۵ طرح در بخش شهرک‌های کشاورزی با اعتبار ۵ هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۴۵ نفر، دو طرح در حوزه صنایع کشاورزی با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲۵ نفر و چهار طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۱ نفر به بهره برداری می‌رسد.

اژدری گفت: پروژه‌های آبخیزداری، مرغداری، واحدهای گلخانه‌ای، پرورش گاو و گوسفند، شبکه آبیاری کم فشار و آبیاری مدرن، سردخانه، احداث پل عشایر، زهکشی و استخر ذخیره آب از جمله این پروژه‌ها بوده که در هفته دولت در سطح استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار