خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

برطرف کردن۳۴ نقص از ورزشگاه تختی / لرستان آماده میزبانی از تیم سپاهان اصفهان است

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: از سوی سازمان لیگ ۳۴ مورد نقص از ورزشگاه تختی خرم‌آباد گرفته شد که آن را برطرف و لرستان آمادگی لازم برای میزبانی از تیم سپاهان اصفهان دارد.
کد خبر: ۹۶۲۱۹۶۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان  در همایش تجلیل از خبرنگاران به استاندارد های لازم از سوی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: استاندارد های لازم برای برگزاری بازی باید رعایت شود  و این مستلزم همکاری هواداران است. 

وی  پرتاب بطری آب معدنی را جریمه دانست و افزود: پرتاب آب معدنی جز جریمه های عمومی و باشگاه  محسوب می‌شود که عواقب زیادی میتواند داشته باشد.

والی‌زاده مرادی یاد آور شد:  از سوی سازمان لیگ ۳۴ مورد نقص از ورزشگاه تختی خرم‌آباد  گرفته شد  که با تلاش شبانه روزی و حمایت استاندار لرستان برطرف شده و آماده میزبانی از تیم سپاهان اصفهان در روز جمعه در هفته دوم خواهیم بود.

وی میزبانی بی‌نظیر لرتباران در تمامی مقاطع زبانزد خواند و تصریح کرد: امیدوار هستیم  این مهم در لیگ برتر اجرایی شود و موجب افزایش روحیه بازیکنان شود تا سالیان متمادی شاهد حضور خیبر در  سطح بالاترین مسابقات فوتبال کشور باشد. 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: نورافکن‌های ورزشگاه تختی خرم‌آباد  زیر ۶۰۰ لوکس بود که با ارتقا به حدود یک هزار و ۴۹۰ لوکس رسیده و در فاز بعدی به یک هزار و ۶۰۰ لوکس‌ خواهد رسید.

والی زاده مرادی ادامه داد و گفت: پروژکتورهای فاز جدید از گازی به ال‌ای‌دی تبدیل شده اند که با قطع و وصل برق، سریع به مدار برمی‌گردد. 
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار