مدیر کل ثبت احوال استان زنجان خبر داد:

افتتاح و راه اندازی هاب تجمیع چاپ شناسنامه در استان زنجان 

زنجان- مدیر کل ثبت احوال استان زنجان از این پس شناسنامه استان های زنجان و قزوین ، در مرکز تجمیع چاپ مستقر در ثبت احوال استان زنجان چاپ و توزیع می شود. 
کد خبر: ۹۶۲۲۴۴۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

افتتاح و راه اندازی هاب تجمیع چاپ شناسنامه در استان زنجان 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، ژاله‌چیان در آیین افتتاح مرکز تجمیع چاپ شناسنامه، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال درچند سال اخیر اقدامات و زیر ساخت های خوبی در زمینه ارائه خدمات سهل و آسان در کمترین زمان ممکن به شهروندان ایجاد کرده است. 

وی بیان کرد: این کار مزایای زیادی دارد از جمله اینکه تمامی فرایندهای کار در یک مرکز انجام و از طرفی نظارت ها نیز دقیقتر اعمال می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: شرکت پست نیز در این برنامه نقش آفرین است و تعامل دوسویه ای را با سازمان ثبت احوال خواهد داشت و همانند فرایندی که در توزیع کارت هوشمند ملی انجام داد برای شناسنامه نیز اجرا خواهد کرد.

وی افزود: شرکت پست استان به کمک ثبت احوال آمده است تا تمامی درخواست‌های مردمی در این بخش با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

ژاله چیان گفت: در مدت ۲ سال ۴۴۰ هزار شناسنامه قدیمی در استان زنجان و ۶۰۰ هزار شناسنامه در استان قزوین تعویض و توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است که این تعداد شناسنامه در کمترین زمان ممکن و با نظارت بیشتر به دست مردم برسد، بیان کرد: این اقدام مهم با همکاری ثبت احوال استان‌های زنجان و قزوین و شرکت پست این دو استان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اشتغالزایی، کاهش میزان ترددهای درون شهری و مدت زمان صدور تا توزیع شناسنامه و به روز رسانی نشانی افراد از مزایای مهم این طرح است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر امکان ثبت و توزیع روزانه ۵۰۰ درخواست شناسنامه جدید در این مرکز وجود دارد که این میزان متناسب با شرایط افزایش خواهد یافت.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار