خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خبر داد:

برپایی موکب سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین

برپایی موکب سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برپایی موکب این سپاه در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۸۵
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برپایی موکب این سپاه در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد.

سرهنگ محمد محمودوند اظهار کرد:  همه ساله پیاده‌روی جاماندگان اربعین تحت عنوان دلدادگان اربعین حسینی در کل استان لرستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: معمولا این مراسم از حرم یکی از امامزادگان شروع و عزاداران به سمت حرم امامزاده دیگر حرکت کرده و تحت عنوان جاماندگان اربعین حسینی مردم در این مراسم شرکت می‌کنند.

محمودوند خاطرنشان کرد: امسال در ۱۶ نقطه از استان این مراسم معنوی برگزار خواهد شد. این پیاده‌روی در خرم‌آباد از حرم امامزاده زیدبن علی تا حرم شاهزاده عبدالله از ساعت ۸ صبح شروع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان اضافه کرد: همه ساله بنابراین است که موکب‌هایی در این مسیر زده شود، لذا موکب حضرت ابوالفضل(ع) با ۶ غرفه به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.

محمودوند اضافه کرد: همچنین بهداری نیز در مسیر مستقر بوده تا به مردم خدمات ارائه شود و این کار به‌صورت ابتکاری توسط سپاه انجام شده است.

این مسئول گفت: در سه روز امکانات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در این مسیر مستقر است.

وی تصریح کرد: در طرحی نیز امسال تلاش شده برنامه دیگری تحت عنوان خانواده معنوی عطر حسینی برگزار شود به این صورت که پشتیبانی این مراسمات توسط خانواده‌های سپاه ر و پذیرایی توسط خود آنان انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با اشاره به پیام راهپیمایی اربعین، ادامه داد: در این برهه از زمان که دشمن در بحث حمله به غزه تلاش می‌کند و مردم مظلوم غزه زجر می‌کشند پیام اربعین حسینی دو مورد است یکی اینکه به یاد اربعین امام حسین(ع) باشیم تا این خاطره تاریخی فراموش نشود.

محمودوند بیان کرد: دومین پیام این است که یک آمادگی و شور حسینی در مردم ایجاد شود تا به دشمنان فهمانده شود که هنوز آن شور حسینی در دل ها وجود دارد و این مردم آماده هستند تا قیام حسینی دیگر در رکاب ولایت انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار