خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات استان همدان به مناسبت هفته دولت و بسیج کارمندان

همدان- سازمان بسیج ادارات استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و هفته بسیج کارمندان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۰۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
بیانیه سازمان بسیج ادارات استان همدان به مناسبت هفته دولت و بسیج کارمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و «هفته بسیج کارمندان» بیانیه‌ای صادر کرد.

دراین بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 یادو خاطره شهیدان والامقام، رجایی و باهنر وتمامی شهداء و ایثارگران کارمند که با خدمت خالصانه ی خودمایه سربلندی و پیشرفت دولت انقلابی جمهوری اسلامی ایران درهمه ی صحنه ها بوده است را گرامی می داریم.

مقاومت و ایستادگیِ دربرابر فشارها وتحریم های همه‌جانبه‌ی آمریكا و متحدانش،ایران اسلامی رابه این باور رسانده است كه ایستادگی ومقاومت ملت متحد با همت،امید و عزم راسخ،می تواند برهمه‌ی این زورگویی ها و مشکلات فائق آیدو پیشرفت و دستاوردهای چشمگیری را به ارمغان آورد.

پیشرفتهای همه‌جانبه‌ی كشور ما درعرصه های مختلف به ویژه پیشرفت نظامی، واقعیتی است كه برهیچ كس پوشیده نیست؛ و مهم اینكه جوانان نخبه و انقلابی این مرز و بوم درشرایط تحریم‌ها و فشارهای مختلف به چنین موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند و این شرایط گام‌های ما را محكم‌تر، همت ما را بلندتر و عشق و ارادت ما را به رهبر عزیزمان افزون‌تر كرده است.

حال که در هفته دولت و هفته بسیج کارمندی ۱۴۰۳ جای خالی شهدای خدمت از جمله رئیس جمهور شهید، حضرت آیت الله رئیسی بیش از پیش ملموس است، به روح بلند و ملکوتی شهدای خدمت درود می‌فرستیم و ما کارمندان بسیجی ادارات استان همدان با شهدا و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز عهد و پیمان بسته تا در خدمت به مردم ولایت‌مدار میهن اسلامی دریغ نکرده و موجبات رضایت خداوند و اهل بیت ع و امامین انقلاب را فراهم نمائیم.

شهریور ۱۴۰۳

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار