خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

بازگشت بیش از ۱۷ هزار زائر از مرزهای مهران و خسروی به همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از بازگشت افزون بر ۱۷ هزار زائر با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی به استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۹۹۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
بازگشت بیش از ۱۷ هزار زائر از مرزهای مهران و خسروی به همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از ابتدای طرح اربعین حسینی تاکنون ۱۶مرداد الی ۳ شهریور ۱۴۰۳ هفده هزار و ۶۵۰ زائر در قالب ۷۶۰ سفر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی از مرزهای مهران و خسروی به استان بازگشته اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۶ هزار و ۹۹۳ زائر از مرز مهران در قالب ۶۸۸ سفر و ۶۵۷ زائر در قالب ۱۷ سفر به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی و فعالیت ۱۵۸ دستگاه اتوبوس به استان همدان بازگشته اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به موج بازگشت زوار اربعین حسینی، گفت: طی روز گذشته (۳ شهریور) ۳ هزار و ۶۸۱ زائر با استفاده از ۸۹ دستگاه اتوبوس به همدان برگشتند که حدود ۳ هزار و ۳۷۳ زائر از پایانه مرزی مهران و ۳۰۸ زائر از پایانه مرزی خسروی بوده اند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۳۹ نفر از عوامل راهداری استان همدان در پایانه های مرزی مهران و خسروی مستقر هستند تا روند بازگشت زائران اربعین حضرت ابا اعبدالله حسین (ع) تسهیل و تسریع شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تاکید کرد: به منظور تسریع در بازگشت زوار از پایانه های مرزی به استان، ۱۵۸ دستگاه اتوبوس بصورت مستمر در مسیر رفت و بازگشت در حال حرکت هستند و بصورت ۲۴ ساعته از طریق مرکز مدیریت راه‌های استان همدان پایش و کنترل می‌شوند.

وی در پایان گفت: سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار