خبرهای داغ:

ادارات موظف به تامین بخشی از برق خود با استفاده از انرژی خورشیدی هستند

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: ادارات مکلف به تامین بخشی از انرژی خود از انرژی خورشیدی هستند که این امر هنوز محقق نشده است.
کد خبر: ۹۶۲۳۱۸۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

محمد امیر نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی می گوید: زندگی در خوزستان بدون برق غیرممکن است از این رو باید تدابیری اندیشیده شود که مردم دچار قطعی برق نشوند.

او با بیان اینکه با وجود افزایش دما و روزهای گرم مدیریت برق در اهواز مناسب بود و مردم کمتر دچار بی برقی شدند، توضیح داد: ضرورت دارد سرمایه‌گذاری مناسبی در تولید و پایداری برق در خوزستان صورت گیرد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها تکالیف قانونی در تنوع سازی به منابع انرژی خود دارند که هنوز عملیاتی نشده است، گفت: ادارات مکلف به تامین بخشی از انرژی خود از انرژی خورشیدی هستند که این امر هنوز محقق نشده است.

آقای امیر افزود: دستگاه‌های صنعتی مثل فولاد خوزستان که به سبب آلایندگی موجب آسیب ترانس‌ها می‌شوند باید با توزیع برق در رفع برخی مشکلات کمک کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صنایع باید به سمت خودکفایی در بخش انرژی حرکت کنند تا خدشه‌ای به تولید آن‌ها وارد نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار