خبرهای داغ:
در چهارمین روز هفته دولت؛

بهره برداری از ۲۵ طرح تولیدی و خود اشتغالی در شهرستان پلدختر

بهره  برداری از ۲۵ طرح تولیدی و خود اشتغالی در شهرستان پلدختر
فرماندار پلدختر گفت: ۲۵ طرح تولیدی و خود اشتغالی با اعتبار ۱۱۴ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۹۶۲۳۲۳۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، دوشنبه ۵شهریورماه ، در چهارمین روز از هفته دولت دکتراحسان علی پوری فرماندارومعاونین فرماندار به اتفاق مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی به دیدارحجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن_موسوی امام جمعه رفته و تجدید بیعت خود را با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام کرد.

امام جمعه پلدختر در این دیدار با تبریک هفته دولت و قدردانی از زحمات مسئولان شهرستان توجه به خدمت خالصانه و تکریم مردم، تقویت تعامل و همدلی، رعایت تقوای الهی و مسئولیت را مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام موسوی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را نعمت بزرگ الهی و پیام شهدا خواند و افزود: مردم سرمایه اصلی نظام  و ولی نعمتان انقلاب هستند و هفته دولت فرصت مغتنمی برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم است و مدیران جهت خدمتگزاری بیشتر و رفع دغدغه آنان باید به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

دکترعلی پوری فرماندار پلدختر در این دیدار گزارشی از اقدام ها و طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان و برنامه‌های پیش رو در حوزه‌های مختلف را ارائه کرد.

 احسان علی پوری افزود : ۲۵ طرح تولیدی و خود اشتغالی با اعتبار ۱۱۴ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری برسد

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار