خبرهای داغ:

پنج طرح برق رسانی در شهرستان کارون به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: پنج طرح اجرایی بزرگ برق رسانی شبکه با اعتباری بالغ بر ۱۳۶ میلیارد ریال در شهرستان کارون به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۶۶
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

محمد فراتی روز سه‌شنبه در آئین بهره برداری از پنج طرح برق رسانی در شهرستان کارون اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم شهرستان کارون افتخاری است برای این شرکت تا بتوانیم به نحو شایسته‌ای به رسالت خود در راستای جلب رضایت حداکثری شهروندان عمل کنیم.

وی با اشاره به جزییات طرح‌های بهره برداری شده در این شهرستان گفت: یک هزارو ۸۳۶ متر توسعه روشنایی، نصب ۱۰۲ دستگاه چراغ ال ای دی و ۵۱ اصله پایه روشنایی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال از جمله طرح های اجرا شده هستند.

فراتی افزود: در بخش توسعه فیدرهای خروجی ایستگاه خزامی نیز ۱۸ هزارو ۲۲۵ متر شبکه فشار متوسط ۳۳ هزار ولت احداث و ۹۱ اصله پایه بتونی فشار متوسط با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال نصب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از تعدیل بار فیدر ایستگاه مهدیس در طول خط کانتکس و جاده قلعه چنعان خبر داد و گفت: سه هزارو ۵۰۰ متر سیم شبکه فشار متوسط نیز در این مسیبر احداث و ۳۲ اصله پایه فشار متوسط با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال نصب شد.

وی با اشاره به تامین برق کوی امام رضا(ع) کوت عبدالله و تعاونی غدیر مسکن ملی شیرین شهر خاطر نشان کرد: نصب ۲ دستگاه ترانسفورماتور، ۲ هزارو ۲۳۸ متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف و نصب ۳۲ اصله پایه در کوی امام رضا (ع) بهره برداری شدند.

فراتی گفت: احداث یک هزارو متر سیم فشار متوسط، ۵۰۰ متر کابل خودنگهدار و ۱۸ اصله پایه بتونی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۶۵۳میلیون ریال نیز از دیگر طرح های بهره برداری شده هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار