شهید «علی رفیعی» بعد از تحمل 42 سال درد و رنج جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: پیکر مطهر جانباز شهید علی رفیعی امروز پس از طواف در حرم مطهر امام رضا (ع) به کاشمر منتقل و فردا چهارشنبه ۷ شهریور در شهرستان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۰۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیح خراسان رضوی از کاشمر؛ سرهنگ پاسدار حسین دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از شهادت جانباز 70 درصد، علی رفیعی خبر داد و گفت: پیکر مطهر جانباز شهید علی رفیعی امروز پس از طواف در حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) به کاشمر منتقل می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر افزود: پیکر شهید رفیعی، فردا چهارشنبه ۷ شهریور ساعت ۸ صبح از میدان مرکزی کاشمر به سمت گلزار مطهر شهدای امامزاده سیدحمزه(ع) تشییع خواهد شد.

وی بیان داشت: شهید علی رفیعی متولد ۱۰ دیماه سال ۱۳۴۳ در کاشمر بود که در اول مردادماه ۱۳۶۱ در عملیات رمضان و در منطقه شلمچه بر اثر موج انفجار و ترکش‌های آن به فیض جانبازی نائل آمد.

دبیر کل کنگره ملی شهدای ترشیز خاطرنشان کرد: شهید رفیعی در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۳ بعد از تحمل ۴۲ سال درد و رنج جانبازی، همزمان با اربعین حسینی در سن 60 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل عظیم شهدا و همرزمان شهیدش پیوست.

وی یادآور شد: امروز همه ما وظیفه داریم با آگاهی دادن به فرزندانمان، یاد و نام شهیدانمان را زنده نگه داریم و با استفاده از علم روز بیش از گذشته در این مسیر گام برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در ادامه در پیامی شهادت جانباز سرافراز «علی رفیعی» را تبریک و تسلیت گفت که به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند.

خبر درگذشت جانباز صبور و فقید این دیار، شهید بزرگوار ،علی رفیعی موجب تألم و تاثر فراوان شد.

این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

اینجانب ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم استان خراسان رضوی بویژه مردم شهید پرور شهرستان کاشمر تبریک  و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم همشهریان  عزیز ، صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار حسین دهقانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر

دبیر کل کنگره ملی شهدای ترشیز


خبرنگار افتخاری بسیج: حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار