اعزام ۱۶ کاروان پیاده از رشتخوار به سمت مشهدمقدس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: ۱۶ کاروان پیاده با ۱۲۰۰ زائر از روستاهای مختلف و از دو بخش مرکزی و جنگل رشتخوار در قالب کاروان پیاده راهی حرم مطهری رضوی خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۳۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حجت‌الاسلام حسن ولایی اظهار کرد: ۱۶ کاروان پیاده با بیش از ۱۲۰۰ زائر هم‌زمان با ایام رحلت جان‌سوز پیامبر گرامی اسلام، و ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مسیر بیش از ۲۰۰ کیلومتری رشتخوار تا مشهد مقدس را پیاده طی می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در ادامه تصریح کرد: کاروان‌های پیاده از روستاهای مختلف شهرستان و از دو بخش مرکزی و جنگل رشتخوار راهی حرم مطهری رضوی خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام کاروان‌های دوچرخه‌سواری از این شهرستان به حرم امام مهربانی‌ها بیان کرد: هم‌اکنون ۲ کاروان دوچرخه‌سواری با ظرفیت ۷۰ نفر از مهدی‌آباد و شهر رشتخوار عازم حرم امام مهربانی آقا علی بن موسی‌الرضا می‌باشند.

 ولایی با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار میزبان کاروان‌های پیاده از شهرستان‌های خواف و قائن نیز هست، یادآور شد: سرکشی و حضور در بین کاروان‌های پیاده تا عبور آخرین کاروان از شهرستان رشتخوار انشاالله ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار