خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

از توفیقات سپاه پاسداران، وجود نهاد مقدس بسیج است

از توفیقات سپاه پاسداران، وجود نهاد مقدس بسیج است
سرهنگ طاهرخانی گفت: از توفیقات سپاه پاسداران این است که نهاد مقدس بسیج را در بطن خود دارد و خدمتگزار این نهاد بوده که موجب عزت چند برابری سپاه است.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۸۲
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی،جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اربعین حسینی و اهمیت این ایام در بین شیعیان بیان کرد: در ایام اربعین حسینی حماسه بزرگ و به تعبیری طوفان اربعین را شاهد بوده‌ایم که به نوعی ادامه دهنده طوفانی است که در غزه رخ داده است.یکی از آموزه های اربعین زنده نگهداشتن یاد حقیقت و خاطره شهادت در برابر طوفان تبلیغات دشمنان است.

 

وی گفت: اهمیت اربعین از دو جهت قابل بیان است؛ اول فاعلیت، ظلم ستیزی، حق محوری و ذلت گریزی و دومین قابلیت، همان ظرفیت و رشد علمی و عقلانی است. هرقدر قابلیت را رشد دهیم به فاعلیت نزدیک تر می شویم.

 

سرهنگ طاهرخانی در ادامه افزود: در جامعه‌ای زندگی می کنیم که با توجه به عنایت خداوند متعال نعمت ولایت بر ما نازل شده و جمهوری اسلامی ایران در این چهل و شش سال آبرو و عزت خود را مدیون نعمت ولایت است.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) با تدبیر بی نظیر خود، بعد از پیروزی انقلاب دستور تأسیس سپاه پاسداران را صادر فرمود و آن را محصور به یک مأموریت و منطقه خاص نکرد و امکان ورود به ه‍ر آنچه نیاز نظام است اعم از مسائل نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره برای آن قائل شد.

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به نقش و اثر سپاه اشاره کرد و گفت: بعد از گذشت چند دهه از عمر سپاه هر روز شاهد بالندگی سپاه پاسداران هستیم و با لطف و عنایت خداوند و پایبندی به مسائل اخلاقی، معنوی و دینی به توانمندی های عظیمی دست پیدا کرده ایم.

 

سرهنگ طاهرخانی اضافه کرد: از توفیقات سپاه پاسداران این است که نهاد مقدس بسیج را در بطن خود دارد و خدمتگزار این نهاد بوده که موجب عزت چند برابری سپاه است. مجموعه ای که در مأموریت های مختلف نقش آفرینی و اثرگذاری داشته و توفیقات فراوانی برای ایران داشته است.

 

وی در ادامه با تبیین نقش بسیج یادآور شد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی با تشکیل تیم های جهادی در مسایل مختلف مسکن، آبرسانی، خدماتی و درمانی در مناطق محروم موفقیت های چشمگیری داشته است.

اردوهای راهیان پیشرفت و برنامه های اعتلای بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار دارد.

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد:

امروز یکی از انتظارات و مطالبات سلسله مراتب فرماندهی و ریاست سازمان بسیج، تقویت پایه های بسیج است. کسانی که این مسئولیت را عهده دار می شوند باید یکی از اولویت دارترین مأموریت ها را به تقویت پایگاه های بسیج به ویژه با محوریت مساجد اختصاص دهند.

 

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خدمات و عملکرد بسیار خوب و موثر سرهنگ عبداللهی جانشین سابق فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، تقدیر و سرهنگ ربیعی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین معارفه گردید.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار