از کربلا تا مشهدالرضا؛ هدف یکی است

خدمت به زائر حضرت اباعبدالله باشد یا امام رضا علیه السلام فرقی ندارد که اگر تفاوت داشت خادم امام حسین علیه السلام به شوق خدمت به زائران سرزمین طوس، برای صیقل دادن روح به اربعین نمی‌رود.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۲۲
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ در فراز و فرودهای زندگی این روزها و در میان این همه تلاطم که گاهی هریک از ما به کجراهه هدایت می‌شویم و در مسیرمان چراغ های انحرافی سوسو می‌کند، پناهگاه‌های امنی هستند که انسان را آسوده خاطر می‌کند و آرامشی مثال زدنی هدیه می‌کند، اما شرطش دل به دریا زدن است و دل کندن از دنیا، دل زدن به جاده عشق و دل کندن از گناه. 

... آری و چه بسیارند که دل به این جاده می‌سپارند

 

 حمید قصه ما از جمله کسانی است که دل به دریا زد و بار سفر را برای رسیدن به معشوق بست و دوری راه و گرمی هوا و سختی سفر را به جان خرید و رهسپار قبله عاشقان شد

 

کمتر کسی است از زائران اباعبدالله الحسین که از کنار عمود ۱۳۶۰ نگذشته باشد و از خدمات خادمان حسینی در موکب عزیزه الحسین بهره مند نشده باشد.

 طعم طعام ایرانی در این موکب ذائقه هر زائر ایرانی را برمی انگیزد، روی گشاده و ادب و احترام به زائر توسط خادمان این موکب یادگاری پارسی زبانان به هر رهگذری است که از اقصی نقاط این کره خاکی بر بهشت پا نهاده است

 و اینها حاصل تلاشها و زحمات عاشقان و دلدادگان حسین است که فرسنگها راه از خراسان تامسیر نجف به کربلا را طی کرده‌اند تا فقط بگویند آبرویمان نوکری شماست ای فرزند رسول خدا.

 

و اینک که به شایستگی و سربلندی از زائران فرزند رسول خدا در سرزمين عراق پذیرایی کردند آماده اند تا برای مهمانان امام مهربانی ها نیز سنگ تمام بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار