اخلاق مداری مهمترین شاخصه یک مدیر وظیفه شناس است

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تایباد گفت: اخلاق و برخورد مناسب با ارباب رجوع از مهمترین شاخصه های یک مدیر وظیفه شناس است.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۶۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد؛ حجت الاسلام حسین ملکی ابرده در جلسه اخلاق ويژه مديران ادارات که همزمان با هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه یک مدیر انقلابی و جهادی است. محرم مکتب آموزش درس انسانیت و خلوص برای عزاداران است نباید این فرصت را از دست داد.

امام جمعه تایباد در ادامه افزود: حضور میلیونی عزاداران از نقاط مختلف جهان در كربلا نشان از جايگاه ويژه امام حسين (ع) در بين مسلمانان دارد و يكي ديگر از بركات تجمع بزرگ مسلمانان در اربعین حسینی به رخ كشيدن وحدت مسلمين در مقابل دشمنان است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تایباد بیان کرد: امام علی علیه‌السلام فرمودند: «فرصت مانند ابر از افق زندگی می‌گذرد، مواقعی که فرصت‌های خیری پیش می‌آید غنیمت بشمارید و از آن‌ها استفاده کنید».

 ملکی در مورد "نقش عبادت در تكامل" تصریح کرد: مصباح الشريعه،عبوديّت گوهرى كه باطن آن ربوبيّت است را به امام صادق عليه السلام نسبت داده است. آنچه در عبوديت يافت نشود ، در ربوبيّت يافت گردد و آنچه از ربوبيت مخفى بماند ، در عبوديّت به دست آيد.

خطیب جمعه تایباد در بیان حقيقت بندگى توضیح داد: امام على عليه السلام بندگى را در پنج چيز شامل اندرون از طعام تهى داشتن، قرآن خواندن، شب را به عبادت گذراندن ، و زارى كردن [به درگاه خداوند] هنگام صبح و گريستن از ترس خدا تعریف کرده اند.

خبرنگار/حسین رحمانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار