خبرهای داغ:
استاندار لرستان خبر داد؛

افتتاح ۸۴ طرح اقتصادی و ۵۰۷ طرح عمرانی در هفته دولت

افتتاح ۸۴ طرح اقتصادی و ۵۰۷ طرح عمرانی در هفته دولت
استاندار لرستان از افتتاح ۸۴ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و ۵۰۷ پروژهٔ عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۸۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،  ابو طالب شفقت در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته  که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، توسعه اقتصاد کشاورزی و گردشگری را دو هدف مهم در برنامه‌های دولت در استان دانست و اظهار داشت: هدف ما صنعتی وتجاری‌ سازی کشاورزی برای افزایش اشتغال و توسعه جذب گردشگر در استان برای تولید اشتغال و ثروت است.

استاندار لرستان گفت: برنامه محوری با مشارکت نخبگان در چارچوب رویکرد ملی و سند بالادستی کشور از مهمترین برنامه های پیشرفت و توسعه استان  است.


شفقت با اشاره به برنامه هفتم کشور تصریح کرد: برش استانی سندراهبردی که برپایه اشتغال و تولید و مورد تاییدمقام معظم رهبری بوده،در خرداد ماه ابلاغ  و انتظار داریم که درراستای اجرای شدن این سند و نتیجه اش توسعه و رونق اقتصادی است گام برداریم.


وی اضافه کرد: دولت برای فعال کردن واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل عزم خود را جزم کرده است و مهمترین الزامات دولت منابع و بودجه است که باتوجه به نیازمندیهای استان در سطح پایینی قراردارد و ماهم بدنبال و پیگیر برای تغییر ردیف بودجه سال ۱۴۰۴درکشور هستیم. 
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار