همزمان با هفته گرامیداشت دولت انجام شد:

برگزاری یادواره شهدای گمنام در شهرستان فیروزه+ عکس

همزمان با هفته دولت و سالروز تدفین شهدای گمنام فیروزه، یادواره شهدای گمنام شهرستان همراه با مراسم گرامیداشت شهدای دولت، شهدای خدمت در گلزار شهدای گمنام فیروزه با حضور مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۵۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  استان خراسان رضوی از فیروزه، همزمان با هفته دولت و گرامیداشت سالروز تدفین شهدای گمنام شهرستان فیروزه، یادواره شهدای گمنام این شهرستان همراه با مراسم گرامیداشت شهدای دولت، شهدای خدمت و شهدای جبهه مقاومت در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان فیروزه برگزار شد.

این یادواره با حضور پرشور اقشارمختلف مردم‌، مسئولین، فرماندهان نظامی وانتظامی، خانواده های شهدا و ایثار گران شهرستان و با روایتگری حسن باخرد، راوی برتر کشوری برگزار شد‌.

 باخرد، روای برتر کشوری از دوران دفاع مقدس با اشاره به ویژگی ها وخصوصیت های اخلاقی شهدا در زمان حیات آنها، گفت: ضرورت دارد  نسل جوان و نوجوان با این خصوصیات ارزشمند اخلاقی آشنا شوند.

وی، تصریح کرد: شهدا همانند مردم عادی زندگی می کردند و افراد غیر عادی وماورای طبیعی نبودند اما تنها چیزی که آنها را از سایر مردم متمایز می کرد میزان تقوا واعتقاد خالصانه به خداوند بود.

 با توجه به تقارن این یادواره با ایام شهادت امام رضا (ع) و مناسبت های دهه آخر صفر، در پایان این مراسم، نمایش واره «ولایت عشق» با حضور هنر مندان شهرستانی برگزار شد وصحنه هایی از حضور امام علی ابن موسی الرضا در نیشابور و مرو به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار