مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

گاز ۱۰ روستا و ۴۶ واحد صنعتی اردبیل به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از به بهره‌برداری رسیدن طرح گازرسانی به ۱۰ روستا با ۲۷۰ خانوار و ۴۶ واحد صنعتی با اعتبار کلی ۹۴۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۱۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

گاز ۱۰ روستا و ۴۶ واحد صنعتی اردبیل به بهره‌برداری رسید

میرسعید سیدمتین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: ۱۰ روستا مربوط به شهرستان‌های مشگین‌شهر، بیله‌سوار و خلخال است که با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال از گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی حجم عملیات شبکه‌گذاری این پروژه‌ها را ۴۱ کیلومتر اعلام و تصریح کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن برخی مناطق، عملیات شبکه‌گذاری به سختی و با هزینه بیشتر انجام شده است و با توجه به رویکرد محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم، ارائه خدمات زیربنایی به مناطق محروم در اولویت کار شرکت گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: طی سال‌های اخیر در بخش توسعه زیرساخت‌های گاز طبیعی و پروژه‌های کاهش ناترازی گاز استان اردبیل اقدامات بسیار تاثیرگذاری صورت گرفته است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل است و اکنون تمام شهرها و نزدیک به ۹۹ درصد خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی ۴۶ واحد صنعتی از گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل حفظ محیط زیست از طریق جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های فسیلی ، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رونق و شکوفایی صنعت را از ثمرات گازرسانی به واحدهای صنعتی دانست و بهره‌مندی ۴۶ واحد صنعتی استان از گاز را از دیگر برکات هفته دولت امسال برشمرد.

سیدمتین گفت: توسعه شبکه گازرسانی در شهرک‌های صنعتی و ارائه خدمات پایدار از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و گازرسانی به ۴۶ واحد صنعتی با عملیاتی بیش از ۳۰ هزار متر انجام گرفته و اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی به ویژه توسط مشترکین جدید، تأکید و ابراز امیدواری کرد: مشارکت و همیاری مشترکین، علاوه بر مصرف بهینه مانع حوادث ناگوار شود.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و بخش‌های مرکزی و جنوبی آن سردسیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار