دیرکل بهزیستی استان زنجان:

پویش مشق سخاوت برای یاری دانش آموزان نیازمند زنجانی آغاز شد

زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فرارسیدن ماه مهر،آغاز سال تحصیلی و آغاز پویش مشق سخاوت از جمع آوری کمک های مردمی جهت یاری  به دانش آموزان نیازمند خبرداد و گفت: تمرکز فعالیت‌های بهزیستی بر روی تامین نوشت افزار، پوشاک، کیف وکفش است و ادارات، مجتمع‌ها و مراکز بهزیستی در کلیه شهرستان ها آماده جمع آوری وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت هستند.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۳۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

پویش مشق سخاوت برای یاری دانش آموزان نیازمند زنجانی آغاز شد

به گزارش  خبرگزاری بسیج زنجان روح الله خدابنده لوبا تاکید بر اهمیت تحصیل کودکان و پیشگیری ازافزایش کودکان بازمانده از تحصیل گفت: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته های لوازم التحریر و پوشاک جمع آوری شده را بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع می کند و ادامه تحصیل کودکان تحت پوشش به عنوان آینده سازان کشورازالویت های اصلی این سازمان است.

 وی بیان کرد: نزدیک به ۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی هستندکه دانش اموزان دارای معلولیت از لوازم کمک توانبخشی برخوردارشده وبراساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده خیرین در اسرع وقت در قالب بسته لوازم‌التحریر و پوشاک در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول به طرح حامی وحمایت از ایتام و کودکان آسیب پذیر اشاره کرد و افزود: اکنون نزدیک به ۷۰۰ کودک تحت حمایت حامیان بهزیستی قرار دارند وخیرین استان زنجان با مشارکت در طرح حامی می‌توانند کودکان بی‌سرپرست را تحت حمایت خود قرار داده و میزان مبلغ واریزی را بدون محدودیت  انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار