خبرهای داغ:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان شهرستان رزن

همدان-مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان شهرستان رزن برای بهره‌مندی ۵ روستا با هزینه ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۹۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان شهرستان رزن

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صبح امروز مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان از توابع شهرستان رزن، با حضور علیرضا قاسمی فرزاد؛ استاندار همدان، سید ابوالحسن مصطفوی؛ نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی مجذوبی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، فاطمه ترکمان اسدی؛ معاون بهداشتی و دیگر مسئولان شهرستان رزن افتتاح شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص این مرکز خدمات جامع سلامت اظهار کرد: این پروژه در سال ۱۳۹۹ کلنگ‌زنی و در سال ۱۴۰۰ مراحل اجرایی آن آغاز شد و خوشبختانه امروز به بهره‌برداری رسید‌.

فاطمه ترکمان اسدی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه، ۵ روستای شهرستان رزن با جمعیت ۲ هزار و ۷۲۶ نفر از خدمات جامع سلامت بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: این مرکز دارای واحد پزشکی، پرستاری، مامایی، داروخانه و سایر خدمات بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان در ۶۰۰ متر مربع با هزینه ملی و استانی بهره‌برداری شد، گفت: برای این پروژه ۱۲ میلیارد تومان هزینه شد که در دو طبقه ساخته شده و ۸۰۰ میلیون تومان هم هزینه تجهیزات داشته است.

در ادامه برنامه افتتاح‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان، مهدکودک بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان رزن نیز با حضور رئیس دانشگاه و معاون بهداشتی ایشان با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار