خبرهای داغ:

سوژه مثبت _ گفت و گو اختصاصی

آموزش خیاطی تا راه اندازی کارگاه تولیدی ویژه بانوان کارآفرین بسیجی در شهر تشان بهبهان
کد خبر: ۹۶۲۴۷۸۵
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان:به همت بانوی کارآفرین بسیجی در شهر تشان بهبهان دوره تخصصی آموزش خیاطی ویژه بانوان در محل پایگاه بسیج حضرت زینب (س) حوزه طوبی در فصل تابستان برگزار گردیده است .

 

این بانوی کارآفرین در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود؛ در راستای طرح توانمد سازی خواهران کارآفرین بسیجی دوره آموزشی تخصصی خیاطی همراه با آموزش هایی نظیر دوخت مانتو ، انواع لباس ایرانی اسلامی و... از نیمه خرداد ۱۴۰۳ آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و در پایان دوره مدرک فنی حرفه ای به هنرآموزان اعطا می شود.

 

وی در ادامه گفت : یکی از مهم ترین اهداف و دغدغه مندی ما ایجاد مشاغل خانگی برای بانوان و راه اندازی کارگاه های کوچک میباشد که امروزه با استفاده از ظرفیت های موجود و حمایت از نهاد های مختلف دوره های آموزشی با توجه به علاقه مندی هنرآموزان بسیجی برگزار خواهد شد .

 

دوره آموزشی خیاطی اقدامی قابل تحسین با همکاری پایگاه مقاومت بسیج برای اشتغالزایی زنان روستایی همراه با ارائه تسهیلات میباشد و یکی از راه های موفقیت بانوان روستایی برگزاری چنین کارگاه هایی خواهد بود که با ایجاد همدلی و هم یاری برای کمک یکدیگر قصه‌ای از امید و تلاش برای ساختن ایرانی آباد در آن نهفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار