خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت 28 صفر در سرخه برگزار شد

عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی مراسم بزرگداشت 28 صفر همراه با سخنرانی و مداحی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۸۰۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم اقامه عزای ایام آخر ماه صفر با حضور خواهران و برادران در دهه پایانی ماه صفر به همت مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

محمدحسن جلال از هیئت امنای این مسجد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه پایانی صفر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مجید احسانی با نوای حسین ادهم هرشب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

او افزود: این مراسم با اطعام و پذیرایی از عزاداران به همت جهادگران بسیجی همراه است.

عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: ویژه برنامه صبح ۲۸ صفر نیز در این مسجد برپا و پذیرایی و توزیع صبحانه بین عزاداران توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در این مسجد انجام شد.

جلال با اشاره به برپایی دسته زنجیرزنی در روز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: همزمان با برپایی مراسم بزرگداشت 28 صفر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا و مداحی جعفر غلام در حسینیه شهدای سرخه، گروه سرود نوگلان حسنی نیز جهت اجرای سرود در این مراسم شرکت کردند.

او خاطرنشان کرد: براساس اجرای طرح نوجوانه های صالحین در مسجد و پایگاه محله، ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) ویژه جوانان برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها