نتایج مرحله استانی چهل‌‌‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان

نتایج مرحله استانی چهل‌‌‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه کرمان در رشته‌های آوایی اعلام شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۵۴
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه، نتایج مرحله استانی چهل‌‌‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در کرمان در رشته‌های آوایی و در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد. اسامی نفرات برتر این دوره به شرح زیر است.

در بخش آقایان، محمدمحسن غروی، رتبه اول حفظ ۵ جزء، هادی رضایی، رتبه اول و امیرمهدی قلی‌زاده رتبه دوم حفظ ۱۰ جزء، مهدی آشورماهانی رتبه اول، سیدمحمدعلی حسینی رتبه دوم و سجاد کاظمی رتبه سوم حفظ ۲۰ جزء را به دست آوردند. در رشته حفظ کل نیز در گروه سنی بالای ۱۸ سال سعید شاهرخی، سیدمهدی طیب و حسین زمانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در گروه حفظ کل زیر ۱۸ سال علی بچاقچی‌زاده موفق به دریافت رتبه اول شد.

در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال محمدمهدی پورافغان، کمیل محمدی و مرتضی سلطانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در رشته قرائت تحقیق زیر ۱۸ سال امیرحسین مقدس، سجاد ملاحسینی و حسین جمالی‌زاده رتبه‌های برتر را کسب کردند.

محمد خسرویان، مصطفی کربلایی و امین قزلباش در رشته ترتیل، علی صدقی، پیمان خیرخواه و مسعود محمدی‌سلیمانی در رشته دعاخوانی و هادی حافظ‌آبادی، مجید نجف‌آبادی‌پور و جلال نوری‌پور در رشته اذان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش بانوان در رشته حفظ ۵ جزء عارفه مهدوی‌نیا، مطهره کریم‌زاده و اسما ایرانمنش، در رشته حفظ ۱۰ جزء مریم عظیمی‌نسب، فاطمه زینلی و فاطمه عبدالعلی‌زاده و در رشته حفظ ۲۰ جزء عاطفه محمودزاده، محدثه ایزدپناه و سعیده عباس‌زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ کل بالای ۱۸ سال مجیدی رضاپور، محدثه رضایی و فاطمه اژدری موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند. در رشته قرائت تحقیق، عارفه سنگیان، رحیمه کمال‌الدینی و مائده محمدی در گروه بالای ۱۸ سال رتبه‌های برتر را به دست آوردند. همچنین مرضیه گریوانی، مرضیه مهدوی و حلیمه سابقی در رشته ترتیل و مهدیه سادات‌‌حسینی، صدیقه مغویی‌نژاد و نسرین ابراهیمی ارجمندی در رشته دعاخوانی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

منبع :ایکنا

ارسال نظرات