مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه ابوالفضل لرستان:

دشمن در تلاش است بنیان خانواده را متلاشی کند

دشمن در تلاش است بنیان خانواده را متلاشی کند
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه ابوالفضل لرستان گفت: تلاش دشمن بر این است که بزرگ‌ترین آسیب‌ها را به بنیان خانواده وارد و آن را متلاشی کند.
کد خبر: ۹۶۲۵۴۲۴
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی،مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه ابوالفضل لرستان طی سخنانی در حسینه عاشقان ثارالله خرم آباد به اهمیت جایگاه والای خانواده پرداخت و اظهارداشت: خانواده، سنگ بنای جامعه بزرگ انسانی است که در استحکام روابط اجتماعی و رشد تک تک افراد جامعه، نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لرستانی تصریح کرد: تلاش برای استحکام خانواده و سلامت آن، زمینه سلامت و سعادت عمومی را فراهم می سازد.

وی خانواده را  نهاد مقدس دانست و افزود: اگر خانواده دچار آسیب شود سلامت خانواده تهدید می شود که منشأ اصلی این آسیب ها خدشه‌دار شدن روابط سالم اعضای خانواده با یکدیگر است. 

لرستانی خاطره نشان کرد: دشمن تمام  تلاش خود را برای تضعیف کانون و بنیان خانواده و حمله به جایگاه والدین  به کار می بندد تا اعضای خانواده ها از موضوعات دینی فاصله بگیرند. 


وی اضافه کرد: والدین اگر از نظر اخلاقی، اعتقادی سالم باشند، می‌توانند فرزندان سالمی را تربیت کنند.

او گفت: دشمنان ما برای متلاشی کردن کانون خانواده از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند، تشویق به بی بند و باری و کنار گذاشتن حجاب، همچنین تشویق به ازدواج سفید، تضعیف جایگاه مادر و ایجاد تشکیک در قداست مفهوم مادر، تضعیف جایگاه خانه داری و تحقیر بانوانی که به کار مقدس تربیت فرزند می پردازند از حربه های دشمنان است. 

وی در ادامه ابراز داشت: ایمان به آخرت، یاد مرگ و قیامت تاثیر شگرفی در زندگی انسان ها دارد، و به انسان آرامش روانی می دهد و تحمل او را نسبت به مصایب و سختی ها بیشتر می کند، تکبر و خودبینی را از آدم رفع می کند.

حجت الاسلام لرستانی عنوان داشت:  تمامی عقاید دینی در رفتار انسان موثر است،از میان عقاید دینی، اعتقاد به رستاخیز و معاد، یکی از نافذترین و موثرترین باورها در جهت دادن به رفتار آدمی و افزایش روحیه امیدواری است، و آثار تربیتی شگرفی در زندگی فردی و اجتماعی را به  ارمغان می آورد.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه ایمان به آخرت سبب بیداری، آگاهی، تقوا، تهذیب نفس و ترس از گناه و ظلم می شود گفت: بی توجهی به تقوا، ایمان،سبب دوری از حقایق، استکبار در برابر حق و غرق شدن در دریای مفاسد و گناهان می شود  تنها راه رسیدن به سعادت ابدی این است که ما خود را مکلف کنیم که مانند امام حسین(ع) عمل کنیم. 
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار