گزارشی از یک حادثه

اطفای حریق در ارتفاعات روستای لنگر
کد خبر: ۹۶۲۵۵۶۹
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

 با اطلاع رسانی و خبر دار شدن از حادثه، نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی ، اداره منابع طبیعی و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند اما قدرت حریق  بقدری زیاد بود که افراد حاضر قادر به کنترل حریق نبودند.

با دستور ریحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد فرماندهان حوزه ها، نیروهای جهادی و بسیجیان شهرستان را فراخوان نموده و بلافاصله نیروهای بسیج به محل حادثه اعزام شدند.

 بسیجیان همراه ماموران منابع طبیعی شروع به مقابله با آتش کردن اما  وزش باد و خشک بودن علفها باعث پیشروی آتش میشد و متاسفانه صعب العبور بودن محل حریق و عدم امکان استفاده از ماشین آتش نشانی کار رو واقعا مشکل کرده بود.

 حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در صحنه حادثه موجب دلگرمی به بسیجیان بود و بعداز گذشت ۸ ساعت دلاور مردان توانستن آتش را به صورت کامل مهار کنند خوشبختانه این حادثه هیچگونه حادثه جانی نداشت اما بخش قابل توجهی ار مراتع ارتفاعات لنگر طعمه حریق گردید.

 از نکات جالب این حادثه حضور چندین زن و مرد کوه نورد بود که برای کوهنوردی آمده بودند اما وقتی با حادثه روبرو شده بودند همراه با دیگران تا لحظه آخر در خاموش کردن آتش یاری نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار