مديرعامل شركت شهرک های صنعتی استان قزوين؛

دو پست برق سيار در شهرک های صنعتی قزوين آماده بهره برداری است

دو پست برق سيار در شهرک های صنعتی قزوين آماده بهره برداری است
صفاری گفت: دو پست برق سيار در شهركهاي صنعتي صنعتي كاسپين و آراسنج آماده بهره برداري و اتصال به شبكه توزيع برق مي باشد.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۵۱
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

 

قزوین_به گزارش بسیج، رضا صفاری در بازديد از مراحل احداث پست برق سيار در شهرک صنعتي كاسپين اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال جهش توليد با مشاركت مردم و حمایت از سرمایه گذاران و با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های دستگاه های ذیربط به ویژه استانداري، سازمان برنامه و بودجه، برق منطقه ای زنجان و شركت توزيع نيروي برق تكميل و افزايش ظرفيت زيرساخت هاي برق مورد نياز صنايع با اولويت اراضي واگذار شده با ظرفيت 50 مگاوات در شهرکهاي صنعتی كاسپين كه به بهره برداري رسيده و در مرحله اتصال از پست برق به شبكه توزيع مي باشد و در شهرك صنعتي آراسنج در مرحله نصب ترانس بوده كه بزودي به بهره برداري خواهد رسيد.

 

وی گفت: ميزان سرمايه گذاري براي اجراي اين پروژه زيرساختي و زيربنايي 1000 ميليارد ريال بوده كه بصورت مشاركتي توسط شركت شهرك هاي صنعتي، سازمان برنامه وبودجه استان و برق منطقه اي زنجان تامين شده است. 

 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: با احداث این پست سرمایه گذاران جدید که در فازهای بعدی شهرک مستقر می شوند کمبود برق نخواهیم داشت.

 

همچنين صفاري تصریح کرد: در سال آينده پست هاي برق جهت افزايش ظرفيت برق و تامين برق واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي ليا، كاسپين2( آبيك و حيدريه) با ظرفيت توليد برق 75 مگاواتي و سرمايه گذاري يك هزار و 400 ميليارد ريال تكميل و به بهره برداري خواهد رسيد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار