برگزاری آیین تکریم و معارفه امام جمعه عسلویه

آیین تکریم و معارفه امام جمعه عسلویه باحضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاترشهر بیدخون شهرستان عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۱۸
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان عسلویه با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ، سید محمد احمدپور فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مسئولان و فرماندهان این شهرستان برگزار گردید.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه تکریم امام جمعه سابق و استقبال از امام جمعه جدید توسط مردم شهرستان عسلویه، نشان از ولایت‌مداری، با‌فرهنگی و ارزشمندی سیره رفتاری این مردم است اظهار داشت:شهرستان عسلویه یک شهرستان استراتژیک و مهم تجاری دارای شخصیت‌های بسیار ارزشمند، مقاوم، ولایتمدار و دارای تاریخ باشکوهی است که در انقلاب و در شرایط کنونی خود را نشان داده و این مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تشکر از حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد گفت:در وصف امام جمعه دارای روح خدمتگزاری به نظام ، مردم و ولایتمداری بودند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: حجت الاسلام محمد محمدی به عنوان امام جمعه جدید از خانواده بزرگ روحانیت استان بوده و دارای کرسی فوق العاده مهم در حوزه اقوام و مذاهب است.

شایان ذکر است در این مراسم با تقدیر از زحمات ۱۳ساله حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد ، با اعطا حکمی حجت الاسلام محمد محمدی به عنوان امام جمعه شهرستان عسلویه معرفی شد.

پایان./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار