خبرهای داغ:

پیام تقدیر و تشکر اداره تبلیغات اسلامی سرخه از برگزارکنندگان مراسم عزاداری محرم و صفر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه طی صدور پیامی، از دست اندرکاران و متولیان هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم های عزاداری در ماه های محرم و صفر تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۰۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، عمق حادثه قیام خونین کربلا، قرن هاست توجه عالم را به خود معطوف ساخته وهمه ساله دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با برافراشتن بیرق ماتم حسینی، چنان شور وحرکتی در جهان برپا کرده اند که سرمد تمام قیام های حق طلبانه و آزادی خواهانه جهان شده اند، لذا باردیگر جلوه های زیبایی از شور و شعور حسینی وعشق بی نظیر مردم نسبت به خاندان اهل بیت علیهم السلام در ماه های محرم و صفر در شهرستان سرخه به نمایش گذاشته شد.
عزاداران حسینی با برپایی تجمعات بزرگ حسینی، هیئت ها تکایا به تأسی از امام حسین (ع) شعار هیهات مناالذله سر دادند و یک صدا با شیعیان و آزادی خواهان جهان به سوگ امام سوم و یاران باوفای آن حضرت نشستند و دلدادگی خود را بار دیگر به اثبات رساندند.
حجت الاسلام و المسلمین موسویان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه از آحاد مردم و برگزارکنندگان مراسم های دهه اول محرم تقدیر و تشکر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم مؤمن و شریف شهرستان سرخه
حماسه عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جلوه‌ای تمام عیار از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایستادگی‌هاست که هر ساله حرارت عشق و ارادت عاشقان و دلسوختگان آل الله  تصویری از شعائر حسینی را در قاب تاریخ ماندگار می‌سازد و آموزه‌های حسینی را در جان و روح مردم نهادینه می‌سازد.
بار دیگر شهرستان سرخه در محرم امسال خالق صحنه های بی بدیلی از عشق و ارادت به سیدالشهداء (ع) و اهل بیت آن حضرت شد و شیفتگان، دلدادگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در جای جای این شهرستان به اقامه عزا پرداختند.
به رسم ادب، احترام و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال بر خود لازم می دانیم از هیئات مذهبی، امام جمعه، فرماندار، شهرداری، ائمه جماعات، مبلغین و وعاظ، متولیان برگزاری مجالس، نهضت پیشرفت بانوان، حوزه علمیه خواهران، هیئت امناء مساجد و حسینیه ها، تشکل های قرآنی، خیرین، مداحان و شاعران، نیروهای خدوم و زحمت کش انتظامی، سپاه ناحیه و بسیجیان دلاور، متولیان امر بهداشت و سلامت، مسئولین فرهنگی، امنیتی و قضایی، اداره برق، شهرداری، شورای شهر و روستا و دهیاران، بخشدار، جوانان انقلابی، کسبه و بازار، رسانه ها و حضور آحاد مردم شهرستان سرخه که با وحدت و همدلی در جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن مجالس حسینی بر اساس منویات مقام معظم رهبری که مجالس عزای حسینی مایه برکت و جلب رحمت الهی است، کارنامه پرافتخار  در عرض ارادت به خاندان رسالت و حفظ سلامت جامعه و مردم نقش آفرینی کردند صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می آورم.
همچنین در این ایام  موکب شهدای شهرستان فیروزکوه نیز در سرخه برپا و باحضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، امام جمعه، فرماندار و شهردار مورد بازدید قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار