خبرهای داغ:

دوره توانمندسازی روایتگری ویژه خواهران راوی و مبلغه در سمنان آغاز شد

مسؤول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان از آغاز دوره 2 روزه توانمندسازی روایتگری ویژه راویان و مبلغان خواهر غرب استان سمنان در شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۵۲
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر سادین، مسؤول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان در حاشیه آیین افتتاحیه دوره کشوری تربیت راویان دفاع مقدس به همت بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان سمنان و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان در مدرسه عصمتیه سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه چهار هزار شهید روحانی کشور و 113 شهید روحانی استان سمنان اظهار کرد: دوره توانمندسازی روایتگری به همت بسیج اساتید، طلاب و روحانیون برنامه‌ریزی شد و مقرر شد این دوره در 2 بازه زمانی ابتدا در شرق استان سمنان (شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان) و سپس در غرب استان (شهرستان‌های مهدی‌شهر، سرخه، سمنان، گرمسار و ایوانکی) ویژه اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان سمنان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره خوشبختانه باکیفیت بسیار خوب در شرق استان سمنان در روزهای 17 و 18 شهریورماه برگزار شد و از امروز به مدت دو روز در شهرستان سمنان با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران واقع در غرب استان برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان خاطرنشان کرد: این دوره که بانام و یاد شهید شاخص کشوری شهید «ابوتراب عاشوری» مزین شده است، اساتید و دانش‌آموختگان و طلاب راوی و مبلغان خواهر طلبه حضور دارند.

سادین خاطرنشان کرد: در مجموع سازمان بسیج اساتید، روحانیون و طلاب استان سمنان سه دوره توانمندسازی روایتگری را برگزار خواهد کرد که نخستین دوره آن در شهریورماه و به مدت دو روز و سپس تا پایان سال دو دوره 6 روزه و 9 روزه به صورت تخصصی‌تر برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: برگزاری دوره مجازی توانمندسازی روایتگری ویژه راویان و مبلغان خواهر طلبه نیز در دستور کار قرار دارد و سرفصل‌های بسیار خوبی برای آن دوره تهیه و تدارک دیده شده است و به عبارتی می‌توان گفت این سرفصل‌ها منابع بسیار غنی برای روایتگری محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار