تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی با اتصال مسجد، مدرسه و محله رخ می‌دهد

شاهرود_ فرمانده سپاه شاهرود گفت: تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی در سایه پررنگ نمودن حلقه اتصال مسجد، مدرسه و محله رخ خواهد که به دنبال آن اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۸۱
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی با اتصال مسجد، مدرسه و محله رخ می‌دهدبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام با محوریت برنامه‌های دفاع مقدس در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این منطقه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای خدمت بیان کرد: تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی در سایه پررنگ نمودن حلقه اتصال مسجد، مدرسه و محله رخ خواهد که به دنبال آن اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
وی با اشاره به اینکه مجموعه سپاه سخت افزار و آموزش و پرورش مغز افزار می‌باشد، افزود: برای هر منطقه سند چشم انداز مختص به خود باید داشته باشیم چرا که هزینه کردن در مجموعه آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی یک نوع سرمایه‌گذاری است.
اسماعیلی بر تبیین فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس در بین دانش آموزان با استفاده از وصیت‌نامه شهدا و زندگی‌نامه آنان و استفاده از ظرفیت هنر در موضوعات مختلف تاکید کرد.
سید محمدرضا کریمی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز در این نشست با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در جامعه بیان کرد: قطعاً تربیت دانش آموز تراز انقلاب در مدرسه رخ خواهد داد و اگر همکاری فی مابین سپاه و آموزش و پرورش قوی‌تر باشد نتایج آن برای نسل این مرز و بوم و ایران اسلامی خواهد بود.
وی با تاکید بر لزوم تقویت همه جانبه بسیج دانش آموزی تصریح کرد: اگر به این قشر از بسیج بویژه در رده امیدان عنایت و توجه بیشتری نماییم، خود به خود دیگر اقشار بسیج تقویت و نتایج مثبت آن در جامعه بروز و ظهور خواهد داشت.
کریمی تقارن فصل مهر و بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و افزود: به این بهانه دانش آموزان شروع سال تحصیلی را با نام و یاد شهدا متبرک می‌نمایند و آرامش و آسایش خود را مدیون و مرهون ایثارگری‌های شهدای عزیز می‌دانند.
وی علاوه بر حوزه فرهنگی و تربیتی فعالیت‌های علمی بسیج دانش آموزی را جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان ضروری دانست.
کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره و بر استفاده از ابزار هنر برای رساندن پیام شهدا و انقلاب تاکید کرد.
محمدحسین متحدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز به برنامه‌های اجرایی اشاره و افزود: باید در پاسخ به شبهات و مسائل اعتقادی از اساتید برجسته و در مدارس پسرانه کار بیشتری انجام شود.
در این جلسه مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایثار و فرهنگیان منطقه بسطام به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های اجرایی پیش رو در هفته دفاع مقدس پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار