خبرهای داغ:

پذیرش بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از پذیرش ۳ هزار و ۴۵۱ دانشجو در مقاطع مختلف در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۹۱
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رحیم پیغان با اشاره به اعلام ظرفیت دانشگاه به سازمان سنجش برای پذیرش دانشجوی کارشناسی در سال تحصیلی جدید، گفت: ظرفیت رشته‌ها به سازمان سنجش اعلام شده است و بر این اساس در دوره کارشناسی و از طریق کنکور سراسری دو هزار و ۵۸ دانشجوی جدید در ۵۳ رشته پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی دکترای تخصصی، افزود: همچنین در سال تحصیلی جدید ۲۴۰ دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در ۷۳ کد رشته محل در دانشگاه شهید چمران اهواز پذیرفته شده است،  در مقطع کارشناسی ارشد نیز یک‌هزار و ۱۲۶ دانشجو در ۱۴۳ رشته گرایش پذیرفته خواهد شد.

پیغان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱۲ رشته گرایش شامل؛ ۵۳ رشته کارشناسی، ۲۲۵ رشته کارشناسی ارشد، یک رشته دکترای حرفه‌ای و ۱۳۳ رشته دکترای تخصصی در این دانشگاه تدریس می‌شود، ادامه داد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت ورزش، مدیریت سازمان‌ها و باشگاه‌های ورزشی، مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیاء و در مقطع دکتری رشته‌های مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی به رشته‌های دانشگاه افزوده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار